voor Billie

Hoi Billie,

Ik vroeg me af of jij echt Billie heet? Ik vind het namelijk een grappige leuke meisjesnaam. Zou willicht een geschikte naam zijn als we een meisje krijgen.... Stoer, apart en het past bij Daantje. Ik zie zo'n grappig meisje voor me... hihi.

Ben benieuwd naar je reactie
liefs
astrid

"Billie"   is incongnito. Ben benieuwd hoe ze echt heet, vindt het wel een hele leuke naam. Ik geloof dat haar zoontje ook niet echt Quinten heet, of wel??

Groetjes,
Nelly (wel echt )

Hi dames,

Ja, klopt wat Nelly zegt. Billie is incognito. Maar ik werd jarenlang door vrienden zo genoemd ipv mijn eigen naam. Ik was vroeger namelijk erg dun en had alleen een bol achterwerk. Dat viel op ;-). Het zoontje van Tanja Jess heet Billie. Leuk he?
Ik ben het zelf ook wel leuk gaan vinden, juist ook voor een meisje.
Wat ik zelf helemaal geweldig vind Astrid, is Charlie/Charly. Naast Daantje echt super!
Stoer!

Hahaha, grappig joh. Hoe vindt je man het?

Liefs, Billie

PS: Nee, mijn zoontje heet geen Quinten. Althans, tis niet zijn roepnaam. Maar de echte naam staat wel in het lijstje dat ik voor Natascha maakte . Ik blijf liever een tikkie anoniem omdat ik niet graag 'herkend' word door bekenden. Zet hier namelijk wel eens dingen op die ik met bekenden (nog) niet wil delen ;-)

Kun je dat iets over jezelf 'onthullen' op oktoberhyves? Dat is immers alleen toegankelijk als lid. Je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor!!

Groetjes,
Nelly.

Hoi Billie!

hihi. Sorry dat ik pas zo laat reageer, ik heb een druk weekend gehad en een internet storing !!

Leuk dat je Billie  genoemd wordt vanwege je   achterwerk...hihi. Die link had ik nog niet gelegd! Ik vind het een erg leuke naam, het is een serieuze optie als we een meid krijgen.
Mijn vriend vond het eerst helemaal niets (maar wel leuk voor een jongen, 'Billie Bob' ), maar hij begint eraan te   wennen en het steeds leuker te vinden!

Er is nog geen kogel door de kerk, maar wie weet... Charlie vind ik ook een leuke inderdaad! Ik wil in ieder geval niet een naam voor een meisje die eindigd op TJE, want dat wordt zo cliché vind ik. Maar een stoere jongensnaam voor een meisje blijf ik leuk vinden!

Ik ben zoooo benieuwd hoe iedereen haar kindje gaat noemen!

Groetjes
Astrid

Terug
Bovenaan