voor Billie79

A

Anoniem

Guest

Hoi Billie,

en ben je er al uit wat voor smoes je gaat bedenken voor dat festifal??
wij hebben binnenkort ook een feestje en als blijkt dat ik dan net zwanger ben dan laat ik de wijntjes ook maar staan.
maarja zo pril wil ik nog niks vertellen aan anderen....
dus ik kwam op 't idee om mijn wijnglas te vullen met rodedruivensap(rode wijn) of met limonde(rose) of dubbelfris perzik/appel(witte wijn)
moet het nog ff testen maar volgens mij zit dat wel goed....en anders andere alternatieven.
alleen moet ik nog ff oefenen met acteren...
hoe kom ik dronken over??? hahaha nee hoor drink nooit zoveel in ieder geval niet tot dronken aan toe....

groetjes bri

Hoi,

Ik las hier laatst een goeie tip. Zeggen dat je blaasontsteking hebt en dat je aan de antibiotica zit. Dan mag je niet drinken. Die smoes helpt vast. Succes en veel plezier.

Syl

ja die tip stond in het oorspronkelijke bericht van billie.
het is wel een goeie tip maar ik denk niet dat ik dat geloofwaardig over kan brengen en vind ik het ook niet zo leuk dat ik dan moet liegen....want dat zien ze echt aan me hoor denk ik want dan moet ik heel erg lachen....ja ik zit een beetje vaag inmekaar...hihihi

groetjes bri

oja syl hoe gaat het bij jou eigenlijk??
jij had toch eerder je nod dan ik??

Hoi Bri,

Als je echt niet wil dat mensen weten dat je zwanger probeert te worden, of mogelijk zwanger bent, zul je waarschijnlijk toch moeten liegen. Maar dit leugentje om eigen bestwil zal niemand je kwalijk nemen hoor!

Ik zou vandaag ongeveer ongesteld moeten worden. Na mijn bevalling in mei 2004 varieert het tussen de 28 en 31 dagen. De laatste 3 of 4 keer was het 28 dagen. We zien het wel. We waren deze maand nog niet bewust bezig om zwanger te raken. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen.

Kus Syl

ja als het echt niet anders kan dan zal ik er wel een leugentje tegen aan gooien maar ik zie hier nog opties dus als het niet hoeft dan doe ik t ook niet.
ik ben nl. ook niet zo goed in liegen dus ze zullen waarschijnlijk wel aan me zien of ik lieg of niet. en dan hebben zij het meteen door!!!
het gaat dan ook hier om mijn zussen waar ik goed mee omga en die kennen me heel goed.....die merken dat wel....

spannend voor je...ben benieuwd hoor...

groetjes bri

Hoi Bri,

Ik kon het vandaag toch niet laten, ik weet het het is slap. Heb toch een test gedaan, deze was negatief. Ben nog niet ongesteld maar dat zal vast niet lang meer duren.

Syl

same here.....ook vandaag getest en niet zwanger...maarja ook nog steeds niet ongi....heb wel t gevoel dat ik het ga worden....niet dat ik krampen heb ofzo....

nou dat wordt voor ons nog ff afwachten danmaar...

succes

liefs bri

Terug
Bovenaan