voor blankie !!!

A

Anoniem

Guest

hé bianc,
Ik hoop dat je nog op deze site komt,
ik las net pas je berichtje.
ja voor ons blijft het afwachten ik hoop ook dat het bij ons lukt in de vakantie maar ja ik moet er niet te veel aan denken denk ik want dan lukt het juist niet, maar ja we zin wel!
ik vind het echt leuk voor jullie wat een spannende tijd hé?
ik hoop dat je gelezen had in dat andere berichtje dat ik gister niet kon komen, zit in de nachtdienst en dat werd niks? vier je het 9 augustus ook?
anders kom ik een ander keertje even een bakkie doen?
nou laat het me maar even weten?

p.s. was wel druk denk gister? je had een aardige fietsendtalling voor de deur?

nou ik spreek je snel.

liefs nathalie.

Hoi Nathalie,
Ja er was 20 man we zeiden al ,,we kunnen wel bedragen op de fietsen zetten, het leek wel een fietsenwinkel,, Het was erg gezellig rond vieren gingen de laatste pas weg op een gegeven moment kon ik ze wel weg kijken joh, erg vermoeiend zulke plakkers maar ja we hebben het weer gehad. En ik vier het 9 aug voor de fam. we gaan het grote nieuws vertellen spannend hoor ben benieuwd naar hun reacties. We kunnen het niet langer voor ons houden het valt anders toch op we hebben nml. allemaal feestjes waarbij ik normaal lekker aan de wijn zit met soms een sigaretje maar nu niet meer en voordat ze dus vervelend gaan doen en het raden willen we het liefst het zelf vertellen. Maar kom gerust een keer een bakkie doen maar ik denk niet dat dinsdag dan zo goed uitkomt moet je niet verkeerd opvatten he ( s`middags nml vriendinnen, broers en zussen inlichten anders horen ze het via via) want ik vind het erg gezellig hoor dan kunnen we weer even kleppen nou je hoort nog van me.

Groetjes Bainca

hé bianc.,
is natuurlijk niet erg, logisch veel plezier met vertellen, lijkt me leuk om het te vertellen, kan je gewoon open zijn tegenover familie en je vrienden.
is goed! laat het me maar even weten wanneer het je uit komt.

veel liefs nathalie.

Terug
Bovenaan