Voor Bloempje 777

A

Anoniem

Guest
Hoi Bloempje,

Ik las net in een topic dat er laatst een kijkoperatie bij jou is uitgevoerd. Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt.
Ben benieuwd wat er uit is gekomen, hebben ze iets kunnen ontdekken waarom het zwanger worden bij jullie langer duurt? Ik het al eens gelezen dat uit de hcg kwam dat je baarmoeder een afwijkende vorm had.

groetjes,
Linny

Heej Linny!

Dat is een tijd geleden zeg... Uit de kijkoperatie bleek hetzelfde als uit de HSG (dubbele baarmoeder) en er is niet iets wat 'weg te halen' is. Ze kunnen soms d.m.v. een operatie een soort van 'tussenschotje' weghalen, dat heb ik niet dus gelukkig geen operatie meer op de agenda.

Volgens de gyn moet het feit dat mijn baarmoeder een afwijkende vorm heeft een spontane zwangerschap niet in de weg staan... over een aantal weken moeten we weer op gesprek. Ik heb me voorgenomen  om dan te vragen om een samenlevingstest. Want als alles 'goed' is... waarom LUKT het dan niet???

Hoe gaat het met jou? Bij jullie al 'vorderingen' ???

Hoop snel iets van je te horen, liefs Bloempje

Ha Bloempje!

Dat is zeker lang geleden. Hier zijn ook nog geen 'vorderingen'. Ik heb inmiddels vier iui behandelingen achter de rug, waarvan de laatste met hormonen. Komend weekend moet ik weer ongi worden.
Verder is uit de onderzoeken niets bijzonders gekomen. Als ik na deze iui weer ongi ben geworden willen ze volgende week of de week erna een kijkoperatie uitvoeren. Ik zie er behoorlijk tegenop, maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat ze dan weer wat verder onderzoeken.

Wel vreemd hè dat je een dubbele baarmoeder hebt. Fijn dat alles verder goed is en dat je ermee wel op de natuurlijke manier zwanger kan worden.

Leuk weer wat van je te horen en ik duim nog steeds voor je hoor!

Liefs,
Linny

Terug
Bovenaan