Voor Bloempje

Hoi Bloempje,

Ik wild je nog even laten weten dat ik gisterochtend mijn lacaroscopie heb gehad. Het valt reuze mee. Ik heb helemaal geen buikpijn of pijn aan de schouders. De kleine hechtingen trekken af en toe een heel klein beetje.

Het is echt te doen. Na de ingreep moet je vooral goed doorademen vanuit je buik dan zal de druk op de schouders wel weggaan denk ik. Ik adem altijd door mijn buik dus misschien dat ik daarom daar geen last van heb?

Ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen als je aan de beurt bent.

Veel liefs

groetjes

Nicole

quote: nicole1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2006 10:23:55'));

Hoi Bloempje,

Ik wild je nog even laten weten dat ik gisterochtend mijn lacaroscopie heb gehad. Het valt reuze mee. Ik heb helemaal geen buikpijn of pijn aan de schouders. De kleine hechtingen trekken af en toe een heel klein beetje.

Het is echt te doen. Na de ingreep moet je vooral goed doorademen vanuit je buik dan zal de druk op de schouders wel weggaan denk ik. Ik adem altijd door mijn buik dus misschien dat ik daarom daar geen last van heb?

Ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen als je aan de beurt bent.

Veel liefs

groetjes

Nicole

Hoi Nicole!

Wat lief dat je laat weten hoe het was... ben ik er toch weer een beetje door gerustgesteld.

Fijn dat het je is meegevallen! Was het alleen 'kijken' of gingen ze ook iets 'doen'? Ben het even kwijt (zoveel verschillende verhalen hier) ga zo eerst even teruglezen hoe het ook alweer zat.

Volgende week moet ik naar de anesthesist (?) en dan moet ik denk wachten op mijn volgende menstruatie. 't Moet in de 1e helft van de cyclus gebeuren toch?

Ik laat het je nog wel weten!

Liefs Bloempje

Hoi Bloempje,

Ja ze hebben alleen maar gekeken. Op 18 april hoor ik van de gyn. wat ze nu verder gaan doen. Ik weet in iedergeval dat mijn eileiders doorgankelijk zijn maar dat ik ook last heb van endometriose.

Ik weet nog niet in hoeverre de endometriose is en wat dit voor mij betekent in de zin van onvruchtbaarheid. Ik word daar wel een beetje bang van. We zijn nu al bijna 3 jaar bezig. Laten we hopen dat het toch een keertje gaat lukken en dat niet alles voor niks is geweest.

groetjes

Nicole

Terug
Bovenaan