Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gaat hier eigenlijk heel goed. Ik vind het beter te doen dan toen met de eerste. Je weet gewoon veel beter wat je allemaal moet doen en ja... je bent wat drukker maar ik vind het allemaal nog wel meevallen.
Alleen de gebroken nachten vind ik wel zwaar. gelukkig doet mijn man de laatste fles zodat ik vroeg naar bed kan... dan pak ik mijn uurtjes voor die tijd.. dat scheelt.
Loïs heeft het allemaal goed opgepakt. De eerste 2 weken was ze enorm vervelend. Ik herkende mijn eigen kind niet meer. Maar toen we besloten om haar elke dag 2 keer 15 minuten onverdeelde aandacht te geven ging het al een stuk beter. Nu is ze weer lekker de oude.
Sven doet het ook goed. groeit goed. Alleen 's avonds is ie nog wel eens onrustig. huilen huilen als je hem niet tegen je aan legt. Niet echt handig! Je wilt zo graag lekker 's avonds eens even niks. Maar goed.. we weten dat het over gaat. Over een paar weken zijn we het alweer vergeten.
Ben blij te horen dat het goed gaat!
Kan me idd voorstellen dat die gebroken nachten je heel zwaar vallen, zeker nu je Lois ook nog rond hebt lopen. Maar wel heel bijzonder dat ze nu grote zus is. Lijkt me best bijzonder, dat je 'baby' nu ineens een grote meid is!