voor blondie

A

Anoniem

Guest
hi,
gefeliciteerd met je zwangerschap! toen ik jouw reactie net las kreeg ik weer een beetje hoop. heb vandaag mijn NOD en verlies sinds gister een beetje oud bloed (6 druppels).
heb ook rugpijn, en lage buikijn alsof er een ballon in zit, verder ook zere borsten.

had jij niet het idee dat het ongi klachten waren ipv een zwangerschap? bij mijn vorige zwangerschap heb ik geen druppel bloed verloren en voelde ik ook niks. we zijn nu al een jaar bezig voor een tweede dus begin een beetje desperate te worden. na deze ronde ga ik contact opnemen met een gyneacoloog.

hoop dat ik mazzel heb net als jij.

ik wens je een mooie zwangerschap.

groetjes Ruby

hai Ruby,

Al weer één met  een soortgelijk verhaal als de mijne!!

Ik dacht zelf eerst ook dat ik vast wel weer ongi zou worden. Maar aangezien ik toch ook wel voortekens had, ga je toch twijfelen. Manlief werd gek van mij en vond dat ik maar moest testen. Zelf had ik zoiets van ik wacht wel even. Puur door die blijvende buikpijn na die  paar oud-bloed druppel-dagen had ik het gevoel of zou ik ongi worden. Maar ja, m'n borsten en mijn lage rugpijn vond ik ook wel weer tekenen om te denken dat het misschien wel eens raak kon zijn.
Erruug lastig allemaal, klussen, wachten, wel/niet testen, ZUCHT. Wij vrouwen hebben toch wel de zwaarste taak hoor.

In welke ronde zit je nu dan/hoe lang zijn jullie bezig?  
Zou gaaf zijn dat het niet raak is, naar de gyn lijkt me ook geen pretje om je binnenstebuiten te laten keren. Maar goed, dat zou ik er ook voor over hebben.

Ik duim vor je en tot horens.

Liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan