voor boontje0111

A

Anoniem

Guest
hoi hoi   zag dat je nog wat tips vroeg voor het kraamfeest

mij man het een eigen cafe restaurant hotel en zaal           dus wij houden in het zaaltje lekker het kraamfeest   als het over is lekker naar huis en geen troep heerlijk

wij doen het van 14:00 tm 17:00 maar goed dat is voor ieders eigen  
ook wij doen het op zaterdag aangezien mijn ouders ver weg wonen en miijn broertjes zondags op de tijd naar bed moeten voor ze naar school gaan

wij doen       koffie thee  fris     en   dus ook muffins met  versiering erop en beschuit met muisjes en ook ik zei gister tegen me man zullen me tompouzen doen hahahah

als bedanktje heb ik 4 meter doorschijnend stof gehaald in roze   en lapjes van 20 bij 20 cm gemaakt met daarin snoephartjes wit en roze lindje erom en een bedank voor het komen kaartje     zo moet ik er 100 maken maar het is echt simpel werk
als ik het op een site moet gaan bestellen dan kost me dat rond de 1,50 per stuk
nu was ik voor 20 euro klaar

dus misschien een tip

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter

Hallo

het is wel makelijk zo zaal. Ik heb ook geen 100 mensen die komen dus vind beetje te duur op een zaal huuren voor 30 man, daarom maak ik 2 keer 15 mensen en dat pas makelijk .

Ik wou vragen waneer je van plan ben om de kraamfeest geven na 2 weken of 4 of 6. Ik denk daj je ook ga beetje kijken hoe de bevalling verloopt, maar als het goed gaat wanneer komt de feest?
Schrijf je uitnodiging in de geboorten kaartje of doe je ook aparte kaartje net als ik?

En waneer geef je de kadoo aan je oudere kind? Meteen als de kleine geboren is of dag later of waneer? Ik zou het echt niet weten. Onze dochter is dan nog zo klein en het komt alles in een op haar af, waneer is de goede moment?

Ik hoor het wel

hoi hoi

ik ben 24 december uitgerekend   en wij houden het 9 februarie   bij me eerste ben ik pas bevalen met 41 weken en 5 dagen   dus mocht het dit keer ook laat zijn dan heb je het over 8 januarie dat ze geboren is dus dan is het ongeveer 4 weken naderhand
mocht ik eerder bevallen gaan toch de feestdagen bij ons erover heen en heb je het dus over 6 tm 8 weken naderhand

ik ga binnenkort de kaartjes maken en dan stoppen wij die gewoon bij het geboorte kaartje   op het geboortekaartje heb ik als kraamkadotip staan kadobonnen
aangezien we al zoveel hebben van ons zoontje vind ik kado bonnen een handige tip

wat bedoel je precies met waneer geef je je oudere kind het kado

of bedoel je of je je oudste alles open laat maken voor de kleine ????

groetjes soraya

ow je bedoeld volgens mij waneer je je oudste verteld dat er een baby is geboren

zogauw ik ga bevallen gaat me zoontje naar opa en oma en als ik bevallen ben   komt
ons zoontje pas sochtens als ie wakker is en dan doet papa hem ophalen of oma komt hem brengen maar pas we helemaal aan kant zijn en schoongemaakt
die van ons is ook te klein om het te begrijpen die wordt dan 19 maanden als ik moet bevallen  

ben benieuwd   hahaha   hoe ie het vind

Ik ben echt zwanger, ik heb net ook andere topic gelezen en dat ging over kado geven voor je oudere kind en ik heb jou dat ook gevraagt

We willen graag kado geven aan onze dochter als de baby er is alleen weet ik niet waneer ik het moet geven. Lijk me leuk ook onze dochter beetje verwennen.Ik en de baby word natuurlijk door iedereen verwent.

Ga je ook aan je oudste kind geven?

owwwwwwww zo

nee heb ik eingelijk nog niet aan gedacht eerlijk gezegt

dus kan je dr niet veel over vertellen

groetjes soraya

Terug
Bovenaan