voor Brecht(je)

He Brechtje,

las je reactie op 'er zit 9 maanden tussen de kinderen" en vond het grappig dat jij en ik zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten. Mijn oudste zoon is 3 jaar en 4 maanden als het derde kindje komt en mijn jongste zoon is dan 22 maanden. Tussen mijn 2 zoontjes zit precies anderhalf jaar, op de dag! Ik ben nu 12 weken zwanger van nummer 3.
Ik heb ook een duowagen en die is echt ideaal. Gebruik 'm elke dag wel en straks ook weer perfect te gebruiken voor de 2 jongsten. Hoe ver ben je nu?

groetjes, Ellen

Heey,

Ik ben nu 20 weken..en 1 dag, heb gisteren de 20 weken echo gehad en we krijgen weer een jongetje! Voor de praktische kant ben ik nu dus ook al bijna klaar! Hoe ervaart jouw oudste de zwangerschap deze keer? Bij de tweede vond mijn zoon het helemaal geweldig maar deze keer was hij eerst angstig dat hij zijn broertje weer in moest leveren voor een andere ( waar halen ze het weg ) en nu gelooft hij het allemaal wel.

Groetjes Brechtje

Nog een kereltje; gefeliciteerd.. stoer hoor! Wel erg veel testosteron straks in huis haha.. maar daar bereid ik me ook maar vast op voor. Ik heb morgen pas de 12 weken echo dus ik zal nog even moeten wachten voor ik het weet; ben wel heel erg beniewd.
Voor de kindjes is het leuk dat er nog een jongetje bijkomt, zo'n meisje krijgt het maar moeilijk met 2 grote broers . Voor ons zou het wel leuk zijn maar he.. cliche; als het maar gezond is; zag het er verder allemaal goed uit?
De oudste (in juni wordt hij 3) vindt het leuk maar snapt het nog niet echt. Hij vertelt het wel aan iedereen en ik krijg kusjes op mijn buik maar hij vraagt zich niet echt af wat er gaat gebeuren, misschien als ik echt een buik krijg straks? Dan valt het hem wellicht meer op.

Hoe voel je je verder. Had je 2 goede zwangerschappen hiervoor?

Heey,

Alles was verder helemaal goed met de baby, ik mag me wel weer instellen op extra groeiecho's omdat de tweede aan de kleine kant was, die lag met 20 weken ook netjes op het gemiddelde...hij was net geen 5 pond maar mocht bijvoorbeeld wel na 4 dagen naar buiten!
De zwangerschap begint nu wel lekker te gaan, ben echt tot 20 weken misselijk geweest...ben nu nog maar 4 dagen in de week ziek! Voor de rest heb ik nergens last van dus ik kan echt niet klagen.....bij de vorige 2 had ik nergens last van dus het misselijk zijn was echt wel afzien.

Hoe is de echo gegaan? Blijft spannend vind ik,

Groetjes Brechtje

4 dagen ziek per week, wauw, dat is zwaar. Je zegt dat je niet mag klagen maar ik vind van wel!!!
Je hebt er nog 2 dus je kan niet zo maar even lekker gaan liggen als het uitkomt (neem ik aan). Gelukkig dat verder alles goed was!
Ik heb ook kleine kindjes gekregen, terwijl ik en mijn man beide lang zijn.
De 1e kwam ruim 3 weken te vroeg en was net 5 pond. Hij is nu een beer van een peuter. De tweede kwam mooi op tijd maar is en blijft  een slank mannetje. Wat een verschil kan er zitten tussen 2 broertjes.
Mijn echo was prima. Het bewoog heel veel en lag goed op schema. Nu nog heel lang wachten op de 20 weekse echo!
moet je verder nog veel regelen..? Het wordt al routine he ;)

Terug
Bovenaan