voor brenda je had gereargeerd op mijn vraag of je een bevruchting kon voelen

A

Anoniem

Guest
wat waren dan je klachten?
wat voelde je?
of misschien niet?

veel liefs taz

Ik voelde een soort van  prikkeling in mijn buik, beetje moeilijk uit te leggen, en  de volgende dag had ik veel last van een soort afscheiding en ik was zo moe, ik weet nog  op koninginnedag, wij deden aktiviteiten voor kinderen,  vooraf gingen we de braderie over en die kon ik al amper volhouden en tijdens de spelmiddag storte ik echt bijna in, meteen al, ik ben naar huis gegaan samen met mijn man, daar was ik ook al zo chagerijnig tegen, dat heb ik echt nooit en toen hij mij evengoed lief  naar bed had geholpen heb ik de hele middag geslapen, toen mijn man me wakker maakte  zei ik tegen hem, ik denk dat ik zwanger ben en dat het gister gebeurd is en het klopte ik was zwanger!

Ik heb nu een prachtige zoon!

Nu ben ik  opnieuw zwanger en heb ik het niet gevoeld, wel had ik heel de vorige week eigenlijk wel al het idee of eigenlijk wel de zekerheid, ik voelde me weer zo vreemd en iets in mij zei dat het zo was, anders dan de andere maanden wanneer ik het ook wel graag wilde  en mijn lichaam mij af en toe in de maling nam.

Dus een heel verhaal verder, ik hoop dat je er iets mee kan!

Liefs Brenda

Terug
Bovenaan