voor bri

A

Anoniem

Guest
lieve lieve bri,

ik heb ze vanochtend in de brievenbus gekregen...heeeeeeeeel erg bedankt!
en lief kaartje erbij!
waarom heb je er 2 gedaan joh?nu heb je zelf niks meer...ik sta er dan ook op om jou voor jouw NOD 2 of 3 terug te sturen...neee geen gebruikte hihi...

nou mijn vriend vond je ineens geen enge man meer en was heel blij dat ik mijn adres aan je gegeven heb!
hij "dwong"me bijna om  te testen hihi hij wil het ook zoooooo graag!
dus plasje opgevangen en eigenlijk met grote twijfel toch maar de test gedaan...wou eigenlijk nog een week wachten maar  mijn vriend zei ach je hebt er nu genoeg dan doe je het dan toch weer...oke dan

nou er verscheen gelijk een 2e streepje....maar op de verkeerde plek...
als je de afbeelding bekijkt horen ze dicht bij elkaar te staan en deze stond er wel 1 cm vanaf en op zijn klein staafje is dat best ver....dus niet overtuigd...
even later (5 min.)verscheen er op de goede plek iets wat leek op een streepje, het was ook roze maar een beetje rare vorm streepje...vaag he?na 10 minuten ofzo verdween dat streepje ineens, vriendje was er ondertussen net  van overtuigd dat hij echt superzaad  had haha
kortom de test twijfelt net zo erg als ik....
het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik ongi word en het andere moment twijfel ik heel erg  omdat ik me wel zwanger voel net als toen....
kortom erg veel twijfel hier en absoluut geen overtuiging...
ik heb besloten dat ik dinsdag nog zo'n test van jou ga doen en als die niet overtuigend is ga ik vrijdag nog zo'n clearblue doen....

nou meissie tot op de chat

liefs leetje

quote: leetje 1981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2005 12:07:49'));

lieve lieve bri,

ik heb ze vanochtend in de brievenbus gekregen...heeeeeeeeel erg bedankt!
en lief kaartje erbij!
waarom heb je er 2 gedaan joh?nu heb je zelf niks meer...ik sta er dan ook op om jou voor jouw NOD 2 of 3 terug te sturen...neee geen gebruikte hihi...

nou mijn vriend vond je ineens geen enge man meer en was heel blij dat ik mijn adres aan je gegeven heb!
hij "dwong"me bijna om  te testen hihi hij wil het ook zoooooo graag!
dus plasje opgevangen en eigenlijk met grote twijfel toch maar de test gedaan...wou eigenlijk nog een week wachten maar  mijn vriend zei ach je hebt er nu genoeg dan doe je het dan toch weer...oke dan

nou er verscheen gelijk een 2e streepje....maar op de verkeerde plek...
als je de afbeelding bekijkt horen ze dicht bij elkaar te staan en deze stond er wel 1 cm vanaf en op zijn klein staafje is dat best ver....dus niet overtuigd...
even later (5 min.)verscheen er op de goede plek iets wat leek op een streepje, het was ook roze maar een beetje rare vorm streepje...vaag he?na 10 minuten ofzo verdween dat streepje ineens, vriendje was er ondertussen net  van overtuigd dat hij echt superzaad  had haha
kortom de test twijfelt net zo erg als ik....
het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik ongi word en het andere moment twijfel ik heel erg  omdat ik me wel zwanger voel net als toen....
kortom erg veel twijfel hier en absoluut geen overtuiging...
ik heb besloten dat ik dinsdag nog zo'n test van jou ga doen en als die niet overtuigend is ga ik vrijdag nog zo'n clearblue doen....

nou meissie tot op de chat

liefs leetje

hoi Leetje,

Toch hier maar nog een keertje reageren.
Ik vind het echt vervelend dat die test zo vaag doet.
Ik heb dat echt nog nooit gehad!!!!! En heb er al 10 versleten!!!
Ik ben echt reuzebenieuwd wat die dinsdag aan geeft!!

Hahahahaha   ben blij dat ik niet meer voor enge vent word aangezien door je vriend!!
Maar dacht wel wat zal hij wel niet denken van wat ik had opgeschreven....hihihi
Je had de kaart wel snel trouwens!!
ik had hem vrijdag om kwart voor zes nog ff gauw door de regen (!) op de post gedaan en je had hem zaterdag ochtend al!!
Toch nog iets goed geregeld in Nederland!

Nou euh ik spreek je vast wel weer op de chat!!!! en kunnen we uitgebreidt verder keuvelen...hahaha

doei doei,

liefs Bri

Terug
Bovenaan