Voor Bri

A

Anoniem

Guest
He hallo meisje

hoe gaat het?

ik weet niet eens of je wel weet wie ik ben maar goed

Ik ben al een paar weekjes neit meer op het forum geweest, heel raar om hier eerst elke dag te zijn en nu een paar weken niet!! Hihi

ik ben lekker drie weken op vakantie geweest naar Egypte (waar ik ook nog 1 dag overtijd was, maar wat helaas vals alarm was)
en daarna ben ik verhuisd naar mijn eigen zaak. Dus weinig tijd.

Maar nou zag ik net dat   jij ook vandaag je NOD had en jij bent eigelijk de enige die ik wel een klein beetje ken. (dat zou anders om best wel eens niet zo kunnen zijn hoor!! Ha ha ik ben meer iemand van lekker lezen wat de anderen zeggen, en alleen iets toevoegen waar van ik denk dat iemand echt iets aan mijn mening heeft!)

Maar nou ben ik dus even weggeweest en nou zou ik het toch wel weeer leuk vinden om eens lekkker te "kletsen" met iemand die in hetzelfde schuitje zit als ik!!

****fluister**** bij mij zijn er trouwens nog geen rode duivels te bekennen

liefs Faye

Hey hoi

Ik ken je nog wel hoor!!

Wow lekker 3 weken op vakantie geweest!!
Beetje genoten??

Sja normaliter had ik 6 december mijn nod.......maareh....dat klopt zo onderhand niet meer.
Loop nu sinds kort bij de gyn.
En helaas heb ik geen eisprong dus 6 december gaat gewoon voorbij zonder enige verwachting of verspilling van test.
heb nu al bijna 3 weken last van bloedverlies....dus dat schiet ook niks op.
maar aangezien 6 december voor mij niks moois meebrengt dan vind ik eigenlijk dat het bij jou dan eens extra raak moet zijn om het zo te compenseren.....vind je ook niet??
nou heel veel succes dan maar....en ik verwacht goed nieuws!!!
Ik blijf je wel volgen en indien nodig stalken totdat ik het goeie nieuws heb gehoord

liefs Bri

Hoi hoi

nou dat is inderdaad balen om te horen zeg!! Jeetje meid. Nou ik hoop voor je dat die gyn wat voor je kan doen!!

Ondertussen ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden. Al 3 dagen overtijd, dus ik dacht echt eerlijk waar dat het misschien wel eens zover zou kunnen zijn. Dus ik had nog een Predictor testje liggen. Vanmorgen vol goede moed, netjes met ochtendurine, de test gedaan, maar die bleek gewoon negatief, snik snik snik.

Ik wacht nog maar even een paar daagjes af. Er zijn mensen die zeggen dat je misschien niet genoeg HCG aanmaakt maar ik geloof daar niet echt in. Of denk je van wel?? Ik weet het niet meer, misschien probeer ik daarmee alleen maar te denken dat ik misschien toch wel zwanger ben.

Ik hou je op de hoogte, jij mij ook??

Liefs Faye

hey hoi,

Ik vind persoonlijk predictor geen goeie test!!!
Hij is minder duidelijk dan clear blue vind ik.
toen ik zwanger was van mijn 1e toen heb ik echt veeeeeel testen gedaan.
En predictor vond ik echt waardeloos en die koop ik dus ook noooit meer.

maarja je moet wel hoop houden hoor, ik bedoel als je nog niet ongi bent....en overtijd.
Ik zou dan gewoon nog een keertje testen met een andere test.
Die van clear view schijnen ook wel goed te zijn en errug cheap!!!

hmmm lijkt net of ik onwijs reclame loop te maken...hihihi

nou ik hoop het echt voor je......zo'n klein humpie dat in je buik aan het groeien is....

nou hou me op de hoogte

liefs Bri

Nou ik had gehoopt dat ik hiet een ander berichtje kon schrijven. Maar vanmiddag heb ik helaas bloed verloren. Het is nog niet veel maar ik denk toch dat ik er gewoon aan moet geloven. Het gekke is dat ik normaal heel erg last van buikpijn en zere borsten heb. Maar dat heb ik deze keer ook helemaal niet.
En dan natuurlijk die cyclus. De eerste paar maanden netjes 29 dagen en dan vorige maand 30 en nu 33. Echt wel een beetje minder. Ik weet ook niet waar ik nu nog vanuit moet gaan en wanneer ik precies mijn eisprong heb.
Misschien moet ik maar eens gaan temperaturen, dan heb ik wat duidelijkheid.

Liefs Faye

Terug
Bovenaan