voor bri

A

Anoniem

Guest
hai bri !!

het doet me ontzettend goed dat je zo meeleeft !!
tuurlijk , iedereen die me erg dierbaar is doet dat ook , maar ik merk gewoon dat ze het net niet helemaal snappen.
logisch ook denk ik , als t je eigen lijf niet is ervaar je het heel anders , herkenbaar ?

tja , en wat mn nod betreft ...   ik snap t ook niet meer ..
ik had zelf aan de hand van een "gewone"28-daagse cyclus berekent dat mijn nod dan dus de 16e zou zijn...
maarrrrrrrrrrr
op de echo was een eisprong pas rond de 10e dec. te zien , later dan gewoonlijk in n cyclus , en daarmaa schuift de hele cyclus wat op ..

vpk in radboud telde zo :
+/- 10 dec eisprong
+/- 13 dec bevruchting etc
en dan nog 2 weken tellen voor innesteling en algehele zwangerheid (??)
en dan zou n test pas positief zijn...
goed , ik weet t dus ook niet meer , ik wacht af en begrijp mijn lichaam niet meer
voel af en toe "zwangerschapskwaaltjes" ( misselijk , pijnlijke borsten , moe etc etc )
maar dat zou net zo goed een komende ongesteldheid kunnen zijn.

9 januari hebben we een evaluatiegesprek over deze eerste behandeling en dan horen we alle testuitslagen en hoe het verder zal gaan .
en tot die tijd............HEEL VEEL GEDULD !!
oh ja , en hopen dat ik niet ongesteld wordt ..

nou ik t zo terug lees is dit verhaal voor jou ook niet echt opbeurend he ?
misschien is dit ook wel een beetje wat jou te wachten staat maar misschien gaat t ook wel heel anders ..
laten we in ieder geval hopen dat 2006 ons zwanger-jaar wordt bri , dat zou geweldig zijn he !!

ik was trouwens ook "scherper"(kattiger en chagerijniger) toen ik provera en clomid gebruikte ..
dat is dus vrij normaal.
maar ik heb ook het idee dat dat kwam omdat het allemaal zo spannend is en waar het om gaat zo belangrijk : een baby`tje !

he bri , als ik je niet meer spreek , fijne kerst !!

groetjes lian

Hoi Lian,

Je nod is dus eigenlijk iets later.
Maar volgens mij kan je wel eerder testen hoor.
Ik bedoel je kan toch al testen als je 1 dag overtijd bent...en dat is 14 dagen na eisprong altijd en niet na bevruchting toch??
hoewel het natuurlijk beter is langer overtijd te zijn aangezien de test nog weleens negatief uitslaat als je te vroeg test.....maaaar ik had het wel geweten hihihi.
nou ben wel errug benieuwd naar de uitslag hoor!!

Ik moet nog 3 provera tabletjes slikken.
Maar mijn tepels doen echt pijn!!
Dat is iets wat ik al een hele tijd niet heb gevoeld!!
Dus hoop dat dat een goed teken is en super ongesteld ga worden!!
Zou echt een domper zijn als ik niet ongesteld word en niet aan de clomid mag beginnen.

hoe gaat het verder met je??

liefs Bri

hai bri !!

vandaag ben ik ongesteld geworden...........
dus de test kan ook weer de kast in , die had ik al wel in huis...

heb vandaag af en toe huilbuien en ben wat eerder van mn werk weggegaan , had r ff niet zo`n zin in ..

9 januari hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis om deze behandeling te evalueren dus ik neem aan dat ik dan hoor hoe we verder gaan ..

voor jou ook spannend nu , nog n paar dagen he !
zeker weten dat je ongesteld wordt hoor , en dan gauw beginnen met clomid !

hou je me op de hoogte ?
suc6 ermee meid !
groetjes lian

Hoi Lian,

Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden zeg!!
En nog wel te vroeg eigenlijk , toch??
Dus 9 januari een evaluatie.
Maareh moet je  nu dan niet weer gelijk met clomid beginnen dan??
Kan me goed voorstellen dat je huilbuien hebt , maar ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt.

Ik moet nog 1 provera vandaag en dan is het afwachten op de menstruatie.
Dan zal ik wel met kerst ongeveer ongesteld zijn....bleh!! maarja ben wel blij want tis nu alweer 54 dagen geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest.

Nou ik wens je hele fijne feestdagen alvast en een super vruchtbaar 2006!!

liefs Bri

Terug
Bovenaan