voor britt,

A

Anoniem

Guest
Hé Britt,

ik kijk af en toe of ik nog wat van je zie staan maar ik denk dat je het allemaal even laat rusten? groot gelijk.
nou ik wilde je even laten weten dat ik voor je blijf duimen !

liefs Nathalie.

Heee Naat,

Wat lief dat je aan me denkt!!
Hier gaat het eigenlijk wel weer ok. Ergste klap weer verwerkt en proberen weer vol vertrouwen op te gaan voor de volgende ronde.
Deze maand maar weer even zonder ziekenhuis en hormonen en dan de volgenede cyclus weer IUI.
De ergste drukte bij de buren(kraamvisite) is geweest en ik moet zeggen dat dat ook wel weer een plekje krijgt.
Het heeft af en toe gewoon wat tijd nodig en niet dat het gevoel nu weg is, maar iets minder heftig.
Heb ook kadotjes voor mijn vriendinnen (die zwanger zijn) gekocht en wil ze daarmee laten zien dat ik echt blij voor hun ben. En dat ik probeer mee te genieten. Ik merk dat dat bij de een betere zou gaan als bij de ander, maar ik snap ook wel dat het vanaf hun kant gezien wel lastig is.

Maar hoe is het met jou dan? Als je het vervelnd vind om het hier op het forum te schrijven, verhuizen we ergens anders heen hoor! Je zegt het maar. Vind het leuk om op de hoogte te blijven.
Voel je je goed en je krijgt vast al een buikje of niet?
Welke datum ben je nou uitgerekend?
En hoe is het met je huid?
En denk je al na over minder werken of zo?

Nou, geniet ervan en ook van het weer,
Liefs, Britt

Terug
Bovenaan