voor britt

A

Anoniem

Guest
Hé Britt,
hier weer even een berichtje van mij, met mij alles goed, heb niks te klagen hoor, geniet er nog steeds heel erg van.
gaat best wel snel vind ik ben nu al 15 1/2   week.
hoe gaat het met jou? nog geen veranderingen?
misschien heb je wel helemaal geen zin om er over te praten hoor steeds, maar ik ben benieuwd.

nou tot snel hopelijk,

liefs Nathalie.

He Naat,

Hier is het rustig op het gebied van zwanger worden. De zus van mijn man heeft 4 weken geleden in het buitenland tijdens hun vakantie een ernstig ongeluk gehad en heeft kritiek gelegen. Op dit moment is het stabiel, maar ze is er nog niet. We komen dus wel vaak in het ziekenhuis, maar niet voor onszef.
We zouden voor onze 5e IUI gaan, maar daar stond ons hoofd niet echt naar, dus wie weet volgende maand. We zien het wel. In deze situatie kan je het makkelijk op de tweede plaats zetten, en zijn we erg dankbaar voor elkaar, dat we allebei gezond zijn en alles kunnen doen.
We doen nog een keer IUI en als de kwaliteit dan nog niet verbeterd is( daar ga ik maar niet vanuit, na zo'n stressperiode...) wordt het IVF. Dat zal dan begin volgend jaar zijn. Eind dit jaar bevallen 2 vriendinnen van me, dus lijkt het ons fijn om die emoties gehad te hebben, en dan aan IVF te beginnen. Ze staan te dichtbij me om het samen te laten gaan.

Fijn dat het goed met je gaat. En wat gaat het inderdaad snel joh! Nog een paar weekjes en dan de 20 weken echo? Leuk hoor! Geniet ervan!

Liefs, Britt

Terug
Bovenaan