He Naat,
Wat leuk dat je dat even vraagt! Ik lees ook meer dan dat ik schrijf....
Het gaat eigenlijk best wel goed met me. We zitten nog steeds in de 'rustperiode' en dat is wel heel erg goed geweest! We moesten 2 of 3 maanden rust nemen met de behandelingen, omdat de kwaliteit bij mijn mannetje niet goed was bij de laatste IUI behandeling. In de tussentijd moet/kan de kwaliteit verbeterd zijn. We mochten in mei weer terug komen, maar we hebben ervoor gekozen om in juni weer te starten, omdat we as. dinsdag eerst voor 16 dagen lekkrr op vakentie gaan... Daarna gaan we weer starten. Ons werd wel eens vaker geadviseerd om een rustperiode in te lassen, maar daar kon ik me nooit in vinden. Ik heb altijd zoiets gehad van :liever gisteren dan vandaag een dikke buik. Maar door deze 'verplichte' rustperiode ben ik erachter gekomen dat dit je wel sterker maakt en het erg goed voor je relatie is, om eens even aan ander dingen te denken. Heerlijk... geen ziekenhuisbezoekjes, geen geregel op je werk om vrij te krijgen, geen hormonen in je lichaam, niet hele hoopvolle laatste weken van je cyclus(het blijft wel spannend hoor, of je nu misschien toch niet...) . Ik wil het eigenlijk iedereen wel aanraden, maar ik geloof ook dat dat moment wel komt. Ik moest er dus eerder ook niet aan denken, maar ben blij met de afgelopen maanden...
En ik heb ook wel geschreven dat mijn beste vriendin zwanger is (nu ong. 11 weken) en ik moet zeggen dat ook dat eigenlijk best heel goed gaat. Om daarmee om te gaan bedoel ik dan. In het begin was het echt heel erg moeilijk, maar ik kan er nu goed over praten met haar en probeer een beetje mee te genieten.
Hoe is het met jou dan? Ook nog geen leuk nieuws te melden? En hoe is het met jou ovulatie periodes? Nog steeds zo'n last van buikpijnen? En jij was het toch dat je zus ging trouwen? Sorry, sorry als het niet zo is, maar dacht dat jij het was...
Hoop dat ik je reactie nog lees voor as. dinsdag, ik kan morgen nog achter de comp. maar dinsdag is het even afgelopen voor 2 weken...
Geniet lekker van het weer, en van elkaar.
Liefs, Britt