voor britt77

A

Anoniem

Guest
Hé Britt,

ik vraag me af hoe het met je is, zit er bij  jullie  al vooruitgang in?

al een tijd niet op het forum gezien? lees zelf ook meer dan dat ik reageer maar het viel me op dat ik jou niet meer zag?

nog met de ovulatietesten bezig?

nou ben benieuwd?

groetjes Nathalie.

He Naat,

Wat leuk dat je dat even vraagt! Ik lees ook meer dan dat ik schrijf....

Het gaat eigenlijk best wel goed met me. We zitten nog steeds in de 'rustperiode' en dat is wel heel erg goed geweest! We moesten 2 of 3 maanden rust nemen met de behandelingen, omdat de kwaliteit bij mijn mannetje niet goed was bij de laatste IUI behandeling. In de tussentijd moet/kan de kwaliteit  verbeterd zijn. We mochten in mei weer  terug komen, maar we hebben ervoor gekozen om in juni weer te starten, omdat  we as. dinsdag eerst voor 16 dagen lekkrr op vakentie gaan... Daarna gaan we weer starten. Ons werd wel eens vaker geadviseerd om een rustperiode in te lassen, maar daar kon ik me nooit in vinden. Ik heb altijd zoiets gehad van :liever gisteren dan vandaag een dikke buik. Maar door deze 'verplichte' rustperiode ben ik erachter gekomen dat dit je wel sterker maakt en het erg goed voor je relatie is, om eens even aan ander dingen te denken. Heerlijk... geen ziekenhuisbezoekjes, geen geregel op je werk om vrij te krijgen, geen hormonen in je lichaam, niet hele hoopvolle laatste weken van je cyclus(het blijft wel spannend hoor, of je nu misschien toch niet...) . Ik wil het eigenlijk iedereen wel aanraden, maar ik geloof ook dat dat moment wel komt. Ik moest er dus eerder ook niet aan denken, maar ben blij met de afgelopen maanden...
En ik heb ook wel geschreven dat mijn beste vriendin zwanger is (nu ong. 11 weken) en ik moet zeggen dat ook dat eigenlijk best heel goed gaat. Om daarmee om te gaan bedoel ik dan. In het begin was het echt heel erg moeilijk, maar ik kan er nu goed over praten met haar en probeer een beetje mee te genieten.

Hoe is het met jou dan? Ook nog geen leuk nieuws te melden? En hoe is het met jou ovulatie periodes? Nog steeds zo'n last van buikpijnen? En jij was het toch dat je zus ging trouwen? Sorry, sorry als het niet zo is, maar dacht dat jij het was...

Hoop dat ik je reactie nog lees voor as. dinsdag, ik kan morgen nog achter de comp. maar dinsdag is het even afgelopen voor 2 weken...

Geniet lekker van het weer, en van elkaar.

Liefs, Britt

hé britt,

Leuk dat je reageerde.
Ik ben eigenlijk nooit op het forum meer, lees alleen af en toe wat, maar op een gegeven moment dacht ik dus, tijd niks van britt gelezen , alles zal toch wel goes zijn?

maar fijn om te lezen dat het goed gaat. Wel goed hoor zo'n rustperiode inlassen, ik wou dat ik al zover was, want dat ben ik dus niet, ben echt nog bezig... elke maand is er weer één en elke maand dat we niet actief bezig zijn   is een gemiste kans.

Ik denk wel dat het een hoop rust geeft hoor maar ja wie weet als we met de zomer op vakantie gaan.

Je had het helemaal goed hoor, mijn zus is 21 april getrouwd, echt super was het... echt een super dag en een super feest, ze zag er ook echt mooi uit.

verder is er bij ons ook niet veel verandering, reageer wel goed op de clomid 100 mg. , heb als het goed is rond deze dagen een eisprong gehad. Ik heb wel veel last van mijn buik maar lang niet zo erg als dat ik verleden maand had, toen dat we naar de huisartsenpost moesten.
Ik moet vrijdag weer naar de gynaecoloog en dan wil ze meteen een samenlevingstest plannen. Ik voel me verder wel heel rustig van binnen, ben er iets minder mee bezig dan voorheen. Naruurlijk denk ik er wel nog erg veel aan maar het is zo vermoeiend om er zo intensief mee bezig te zijn. Alleen af en toe als ik er dan echt weer even bij stil ga staan dan voel ik   me wel verdrietig,   dan denk ik; ik hoop dat het wel ooit gaat lukken! maar ja zo moet je niet te lang gaan denken want dan ga je jezelf heel zielig voelen.

ff denke, heb   ik verder nog bijzonderheden..... nee denk het niet.

en jij? waar ga je naar toe op vakantie? doe je goed, wij gaan eind juli dus moeten nog even geduld hebben.
Maar wat gaan jullie nou precies doen las jullie weer   bij de gynaecoloog komen?

nou spreek je snel weer.
in iedere geval natuurlijk een hele fijne vakantie toegewenst !

groetjes Nathalie.

Terug
Bovenaan