voor britt77!

A

Anoniem

Guest
Hé Britt,

toevallig dacht ik vanmorgen nog; hoe zal het met britt zijn?
lekkere vakantie gehad?

nou inderdaad ben echt super super super blij, dacht  dat dit moment nooit zou komen.
het begon dus verleden week vrijdag, toen kwam mijn vriend thuis en zei hij; wat ziet je gezicht er anders uit?! toen dacht ik opeens, hé volgens mij ben ik 1 dag over tijd  als ik naar de afgelopen maanden keek  ( maar ja had een beetje vage maand gehad dus kon ook nog 1 week later ongesteld worden). Toch 's avonds een test gedaan (etos) nou en kwam er een heel heel vaag stippellijntje, met mijn vriend afgesproken dat we dan op zondag weer een test zouden doen, maar ik kon niet wachten en moest zaterdagochtend werken dus snel daarvoor nog een test gedaan, en weer een vaag zwart stippellijntje ( terwijl het lijntje blauw moest worden!)nou ja mijn vriendin gebelt en die zou zaterdag een nieuwe test voor me halen want die moest toch de stad in.
nou kwam ik zaterdag uit mijn werk, kon natuurlijk niet wachten dus toch zelf ook nog maar een test gekocht (predictor)...negatief! nu snapte ik er niks meer van.
toen hadden we afgesproken dat we maandagavond weer zouden testen... nou de hele dag niet geplast en toen (predictor) een heel vaag stipje. Nou toen wist ik het zeker  : ZWANGER! had ook de hele dag al hele erge buikpijn trok helemaal door naar mijn lies.

nou we zaten met z'n tweetjes te huilen, zo ongelooflijk. meteen een slagroomtaart gehaald met een babytje erop en ballonnetjes. Met een smoes mijn moeder en zus hierheen gelokt, die werden helemaal gek, moesten ook huilen!
afgelopen vrijdag toch nog maar een clear-blue test gedaan en er kwam meteen een dikke veete kruis!
Mijn vader is altijd heel stilletjes maar ook hij is zo super blij en enthousiast.
Het doet me zo goed dat iedereen zo blij voor me is!
ik ben nu aleen erg moe en af en toe een beetje misselijk. regelmatig soort menstruatiekramp in mijn buik en mijn buik is wat opgezet (zal wel lucht zijn ofzo maar het is al een klein bolletje). ook heb ik pamela borsten ha, ha, ha.

nou ik hoop echt  dat je me snel volgt en dat we alle twee op het januari forum komen, gezellig, zal voor je duimen!

oh ja moet 8 Juni voor de eerste echo en ben nu waarschijnlijk 6 weken en  3 dagen!

liefs Nathalie.

He Naat,

Fijn dat je terug schrijft, ik had al geprobeert om je op te sporen op het januariforum, maar gelukkig kom je ook nog hier. Ben benieuwd hoe het verder met je gaat verlopen. Ik vind het echt super voor je!! Geniet er maar goed van! En wat lijkt me dat heerlijk om het aan je ouders te vertellen en alle anderen... die gezichten...daar droom ik echt van....

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Heel fijn met z'n tweeen even lekker in een andere omgeving, nergens aan denken...
Maar...ik ben gelijk weer nuchter, want vanmiddag belde een vriendin van mij en ze begon met het zinnetje: ik vind het heel moeilijk om te zeggen, maar.... En toen wist ik het al... Knak.... Ze loopt dus een maand achter mijn andere vriendin aan, en oei wat vind ik dat moeilijk... Ging er vanmiddag door me heen: wie weet ben ik ook wel zwanger,( ik had afgelopen maand rond mijn 13e 14e echt een raar gevoel in mijn buik(eigenlijk voor het eerst) dus ik dacht dat we goed geklust hadden...), wordt ik vanmiddag net voordat we weg wilde gaan om even lekker uit te waaien na dat telefoontje, ongesteld... Tuurlijk... kan er ook nog wel bij...
Ik doe dus helaas niet met je mee op het januariforum....
Dit is natuurlijk weer een negatief berichtje over een zwangere, maar voel je alsjeblieft niet aangesproken, want ik heb bij jou echt helemaal geen jaloers gevoel. Vind het alleen maar fantastisch voor je! Maar dat is het lotgenotengevoel denk ik. Raar eigenlijk he, dat ik dat gevoel wel bij een vriendin heb. Misschien is het wel omdat het bij hun de eerste keer gelijk al raak was...
We zijn met een groepje van 4 meiden, en ik weet nog goed dat we jaren terug bij elkaar zaten, en dat zij toen zeiden: ja... Britt wordt als eerste moeder, want dat is echt zo'n moedertje... Ik dacht toen dat dat ook wel het geval zou zijn, want ik had die gevoelens al heel lang...Nou zie hier het resultaat: hun zijn alledrie nu zwanger en ik wil dat al 3 jaar en heb nog niks... Erg moeilijk te begrijpen.

Ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik zo zit te klagen, maar het lucht me even lekker op...

Ik dacht dus dat ik volgend weekend ongi moest worden, maar dat was dus dit weekend al. Twee voordelen: ik heb niet in de stress gezeten of ik over tijd was of zo en ik kan morgen bellen om een afspraak te maken in het ziekenhuis voor een Follikelmeting. Gaan we nog een keertje IUI doen. Mocht uit de zaadtest komen dat de kwaliteit nog steeds slecht is, komen we in aanmerking voor IVF.
Aan de ene kant wil mijn gevoel dat wel, omdat je ietsje meer kans hebt, maar eigenlijk wil ik het ook niet omdat dat eigenlijk het begin is van het laatste project en dat maakt me heel erg bang.
Maar ... we moeten maar proberen het  per keer te bekijken.

Ik zal 8 juni aan je denken (is niet moeilijk te onthouden, ben ik jarig), hoop dat alles goed is. Dan weet je ook de datum, of niet.

Geniet ervan, liefs, Britt

jeetje joh Britt,
echt balen dat het deze maand ook weer niet raak is.
ik kan echt helemaal begrijpen hoe je je nu voelt.
bij mij was het precies het zelfde, van al onze vrienden/ familie zei iedereen altijd; nou naat jij bent vast als eerst zwanger jij bent echt een moedertje!
ondertussen ben ik ongeveer de laatste die zwanger is. en iedereen ook binnen de 3 maanden zwanger. Ook zeiden steeds meer mensen; nou dat jullie nog niet voor kinderen bezig zijn... jullie zijn echt een vader en moedertje! elke keer deed dat pijn.
en natuurlijk is dat niet erg als je even "klaag" groot gelijk hoor, nu dat ik zwanger ben hoeft het niet alleen daar over te gaan.
wat een k.t gevoel hé als je dan weer ongesteld wordt!!!

nou, houd maar één ding in je achterhoofd...
ik had altijd het gevoel dat het nooit goed zou komen, dat ik nooit zwanger zou worden... en je ziet het... positief denken; jij bent gewoon de volgende!!!

liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan