voor Cardia

Hoi Cardia

Ik was benieuwd hoe het nu met Merel gaat?
heeft ze nog zoveel last van krampjes en moeilijk poepen?
Ik ben Dinsdag begonnen met venkel thee, denk dat ie er eerst aan moest wennen want hij heeft dinsdag niet gepoept, hij had woensdag middag pas weer een poep broek maar nu gaat het wel beter. Alleen vanochtend heeft ie niet gehad, net lag ie in bed en kon niet slapen, toen we hem weer uit bed haalden heeft ie gepoept en nu slaapt ie. Weet niet of het komt omdat ie vanochtend niet heeft gehad.
Heeft Merel al een beetje een ritme? Jayden nog niet, maar dat komt wel.
Oja als ik het goed heb waren we alletwee op 12-02 uitgerekend en hebben we alle twee op 25-01 een ks gehad (dat ben jij toch?) Dat is wel heel toevalig.
Ik ga Jayden weer de fles geven.

Groetjes Wendy en Jayden
 
hoi wendy

ja inderdaad het uitgerekent zijn en het bevallen klopt helemaal.
merel poept nu wel weer redelijk goed alleen is nog wat dun.
de krampjes zijn er nog wel maar minder de piek heb ik gehad geloof en hoop ik.
alleen nu vandaag ff naar de dokter want de is net een aardbeitje hele gezicht nekje en borst onder rode vlekken en bultjes.
en een ritme nou normaal is ze veel wakker geweest is net of ze nu de slaap in moet halen slaapt overdag en in de nacht goed en is in de avond een aantal uurtjes wakker .
maar zal ze wel nodig hebben die slaap.


groetjes diana en merel

ps laat wel weten wat de dokter zei ..
 
hoi wendy

de dokter heeft veel gezegt ze blijkt eczeem te hebben en ondanks alles goed te reageren op de hypo-allergeen voeding
alleen ze ligt op dit moemnt in het ziekenhuis
ze was en is snotverkouden en ze was zo slap en suf en heel moeilijk ademhalen dat ze haar hebben opgenomen dus nu even afwachten

je hoort het wel weer

groetjes diana
 
Hoi Diana

Wat erg dat ze in het ziekenhuis ligt. Gaat het al wat beter met Merel?
Ik hoop het wel voor jullie en dat ze weer snel naar huis mag.
Gelukkig doet ze het wel goed op de hypo-allergene voeding. Wel vervelend dat ze eczeem heeft, heb je er zalf voor gekregen? Jayden heeft de laatste dagen wel veel last van pukkeltjes op zijn kin en wangetjes, volgens mij is het gewoon baby-acne. Over 2 weken weer naar het cb als het voor die tijd   niet erger is geworden vraag ik het daar wel, wordt het erger ga ik wel even langs de dokter.

Groetjes Wendy en Jayden
 
hallo

dank voor je bericht
met Merel gaat het eignelijk op en neer.
ze weten alleen niet welk virus ze heeft maar het RS virus is het niet dus moeten ze verder onderzoeken.
ja ik ben inderdaad ook blij dat het goed gaat met de voeding.
voor de eczeem heb ik een cerm gekregen en die werkt prima ook moet ik haar baden in soja olie.
verveldn zeg dat Jayden puistjes heeft.maar die horen erbij helaas.
zou wel zeggen hou het in de gaten want merel is er ook mee begonnen alleen werden het vlekken en er heel veel over het hele hoofdje en borst.
zou zeggen hou me op de hoogte hoe het verder gaat met Jayden.

groetjes Diana en Merel
 
Terug
Bovenaan