Hi Linda,
Jeetje wat rot van je mannetje dat hij zo ziek is. Met mij gaat alles goed.
Ik ben nog steeds elke dag misselijk maar, ik heb nu medicijnen gehad van de dokter en dat gaat echt een heel stuk beter. Ik was vorige week zo beroerd ik had niet meer, ik kon gewoon echt niks weg krijgen. Ik ging ook op de weegschaal staan en ik was 2.5 kilo afgevallen, ja niet zo gek als je alleen nog maar leeft op crackers en beschuit. Maar nu eet ik gelukkig weer. Er zijn echt wel dagen geweest dat ik dacht god waar ben ik aan begonnen, maar goed we lopen altijd wel te klagen. Als je zwanger wilt worden is er wel iets en als je zwanger bent dus ook.
Maandag hebben we de eertse echo, mijn moedertje gaat ook mee ze vind het echt helemaal geweldig het is een super trotse omi die aan iedereen verteld dat ik zwanger ben.
En echt kleertjes kopen heb ik nog niet gedaan, we hebben wel al best veel gehad. Ik heb nu weer zo iets dat ik wil weten wat het wordt zo dat ik wat meer gericht dingen kan kopen. We gaan binnen kort eens kijken naar kamertjes en kijken wat er zo al is.
Mijn broeken gaan ook al strakker zitten dus ook binnenkort maar eens kijken naar positiemode.
Ik ben inderdaad niet zo heel veel meer op dit forum, gewoon omdat ik het best druk heb met werken en als ik dan thuis kom heb ik gewoon geen puf meer om achter de pc te gaan. Mijn mannetje en werken ook samen hij moet ook elke keer overwerken echt balen maar ja. En er zijn ook zo veel nieuwe meiden bij gekomen.
Ik heb gisteren al al mijn collega's verteld dat er een kleintje op komst is en iedereen reageerde heel leuk. Een collega dacht het al omdat ik al 2 keer ziek thuis was gebleven.
Ik wens jou weer veel sterkte en ik blijf echt voor je duimen.
Ik kan me goed voorstellen dat je denkt dat de wereld oneerlijk is maar niet de moed opgeven het komt vast.
dikke
Lin
en laat snel weer wat horen
oja en heel veel serkte met je zieke mannetje, wat heeft hij eigenlijk dat zelf de nachtarts is geweest
xxxx