Voor Carolinda

A

Anoniem

Guest
Hi Linda,

Ik weet dat je afstand hebt genomen maar ik wil toch even weten hoe het met je gaat. Ik ben je niet vergeten dus ik hoop dat je heel af en toe toch nog eens op het forum komt en dat je dit nu leest.

Laat snel horen hoe het met je gaat.

xxx
Lin

He Lin,

Het gaat met mij prima hoor alleen mijn mannetje is ziekvannacht zelfs nog nachtarts gehad. Gelukkig is het niets ernstig ofzo maar ben nu behoorlijk moe.Het afstand nemen lukt aardig we zijn in ieder geval niet meer verplicht aan het klussen maar, gewoon wanneer we zin hebben. Natuurlijk doen we wel wat extra ons best in de vruchtbare periode maar het is niet meer zo geforceerd. Ik ben deze maand met ovulatie testen begonnen, ik had je geloof ik verteld dat ik 2 keer ovu klachten heb in de maand. Nu had ik op dag 12 een positieve test  maar de teststrip werdt op dag 18 ook weer donker. Volgens de ha moest ik volgens mijn cyclus er maar gewoon vanuit gaan dag ik vruchtbaar was op dag 12. Nou ik die periode hebben we de dag ervoor en de dag erna geklust en verder niet meer omdat manlief ziek werd. Dus we zien het wel  volgende week vrijdag heb ik mijn NOD.  Vandaag toch weer de bekende klachtjes rond deze  periode dus  ik denk dat  ik gewoon ongi word. Ach wat ik steeds meer  begin te leren is dat je dingen niet kunt afdwingen en dat je  de natuur z,n gang moet laten gaan. Maar goed genoeg over mij hoe gaat het met jou en je kleintje?  Je hebt vast al wel lopen shoppen of niet?  Ik hoop voor je dat  je niet meer zo misselijk bent. Probeer je in de gaten te houden maar je bent niet  vaak meer op het forum. Ik begrijp het wel hoor je bent natuurlijk druk en je bent zwanger dus volop genieten ( hoop  ik ). Ik  hoop snel weer iets van je te horen want vindt het toch wel heel leuk om even te baby/zwangerworden kletsen mag natuurlijk ook wat  anders zijn hoor.

Liefs Linda  

Hi Linda,

Jeetje wat rot van je mannetje dat hij zo ziek is. Met mij gaat alles goed.
Ik ben nog steeds elke dag misselijk maar, ik heb nu medicijnen gehad van de dokter en dat gaat echt een heel stuk beter. Ik was vorige week zo beroerd ik had niet meer, ik kon gewoon echt niks weg krijgen. Ik ging ook op de weegschaal staan en ik was 2.5 kilo afgevallen, ja niet zo gek als je alleen nog maar leeft op crackers en beschuit. Maar nu eet ik gelukkig weer. Er zijn echt wel dagen geweest dat ik dacht god waar ben ik aan begonnen, maar goed we lopen altijd wel te klagen. Als je zwanger wilt worden is er wel iets en als je zwanger bent dus ook.

Maandag hebben we de eertse echo, mijn moedertje gaat ook mee ze vind het echt helemaal geweldig het is een super trotse omi die aan iedereen verteld dat ik zwanger ben.

En echt kleertjes kopen heb ik nog niet gedaan, we hebben wel al best veel gehad. Ik heb nu weer zo iets dat ik wil weten wat het wordt zo dat ik wat meer gericht dingen kan kopen. We gaan binnen kort eens kijken naar kamertjes en kijken wat er zo al is.

Mijn broeken gaan ook al strakker zitten dus ook binnenkort maar eens kijken naar positiemode.

Ik ben inderdaad niet zo heel veel meer op dit forum, gewoon omdat ik het best druk heb met werken en als ik dan thuis kom heb ik gewoon geen puf meer om achter de pc te gaan. Mijn mannetje en werken ook samen hij moet ook elke keer overwerken echt balen maar ja. En er zijn ook zo veel nieuwe meiden bij gekomen.

Ik heb gisteren al al mijn collega's verteld dat er een kleintje op komst is en iedereen reageerde heel leuk. Een collega dacht het al omdat ik al 2 keer ziek thuis was gebleven.

Ik wens jou weer veel sterkte en ik blijf echt voor je duimen.
Ik kan me goed voorstellen dat je denkt dat de wereld oneerlijk is maar niet de moed opgeven het komt vast.

dikke
Lin

en laat snel weer wat horen

oja en heel veel serkte met je zieke mannetje, wat heeft hij eigenlijk dat zelf de nachtarts is geweest

xxxx

hoi Lin,

Wat fijn voor je dat het een stuk beter gaat met je misselijkheid. Begin gewoon een beetje jaloers te worden (een babykamer uizoeken) hihi mijn tijd komt inderdaad ook nog wel. Mijn mannetje had vorige week oorpijn en heeft daar toen een antibioticum voor gekregen door, de antibioticum heeft hij een schimmelinfectie gekregen. Ook daar heeft hij medicijnen voor gekregen maar vannacht werd ie wakker van de pijn en die was voor hem niet meer te dragen. Nu blijkt dat de oorontsteking terug is in een ergere variant maar, ook zijn keel slokdarm en mond is nu helemaal ontstoken. Echt zielig hoor heb hem nog nooit zoveel pijn zien hebben. Maar het is gelukkig niet gevaarlijk en heeft nu nieuwe medicijnen gekregen vrijdag moet ie terug komen bij de huisarts.

Nou ik ga even gtst kijken ben ik een beetje verslaafd aan  Ik hoor ga van je een laat me weten hoe de echo was okee.

Liefs Linda

Hi Linda,

Jeetje wat zielig zeg voor je mannetje, vertroettel hem maar lekker.

Als ik maandag de echo heb gehad laat ik het je gelijk weten.

xxx

Terug
Bovenaan