Voor Caroline25

Heel veel succes morgen met poging 5! Hoelaat moet jij? Ik ben om 11.30 uur aan de beurt. Nou ik hoop voor ons beiden dat het weer snel achter de rug is. Vind die eendebek nooit zo fijn. Maar ja  duurt gelukkig maar even hoop ik en zonder al te veel pijn. Mijn mannetje kan morgen helaas niet met me mee.

En daarna weer 2 spannende wachtweken.
We gaan hard duimen hoor!

Hey Libelle,

ja het is weer een spannend dagje! Ik moet vandaag om half drie daar zijn. Mijn man om half twee. Ik vind het ook steeds weer een vervelend gedoe maar het moet helaas.
Ik probeer me iedere keer weer niet zenuwachtig te maken maar als je daar dan zit te wachten dan voel ik de adrenaline toch!
Ik hoop dat dit voor ons beide de laatste keer is en dat we samen lekker zwanger zijn! Ik duim voor jou, jij voor mij.... dan moet het toch wel lukken he!
Heel veel succes!

xxx liefs Caroline

Ben ook hartstikke zenuwachtig hoor!!!! Stom eigelijk want als ik daar weer weg ben denk ik altijd dat ik me weer druk heb gemaakt om niks. Maar goed elke keer heb je inderdaad toch weer wat stress.
Ik ga met 5 minuten weg dus over een uurtje ben ik lekker weer thuis en dan maar weer 2weken wachten. Nou zet hem op he!
Succes straks!

En Carolien hoe is het bij jou gegaan? Bij mij wel oke alleen had ik alweer een andere arts. Ze zijn bij ons wat aan het wisselen met artsen. Er zijn wat weggegaan en wat nieuwe bij gekomen. Vind ik trouwens wel heel vervelend. Mijn eigen arts had ook dienst zag ik dus vond het wel wat vreemd. Misschien dat ik er volgende keer wel iets van ga zeggen. Heb al wel vier artsen in 4 weken tijd gezien.

Heb slecht gevoel over deze poging. Had nl donderdag fm 1 en had toen al een follikel van 18mm. Zaterdagavond pregnyl gehad en nu dus de IUI. Denk zelf dat het al te laat is geweest.
We moeten maar afwachten

Hey Libelle,

bij zit het er ook weer op! Het viel deze keer ook mee! Heb gisteren en vandaag wel erge baarmoederpijn (?) gehad! Laten we zeggen dat ik wel weet waar mijn baarmoeder zit.
Ook ik heb al 5 verschillende artsen gehad! Mijn eigen arts heeft nog nooit de IUI bij me uitgevoerd!
Ik heb gisteren avond nog even een ovulatietest gedaan omdat ik soms ook wel twijfels of het wel op het juiste moment gebeurt maar die gaf toch aan dat het wel het moment was! Hopelijk is het deze keer raak!
Op 7 mei moet ik bloed gaan laten prikken en dan weten we meer!
We duimen he!!!

Liefs Caroline

Terug
Bovenaan