Voor Cassanova (Maris) en voor iedereen die het lezen wil

A

Anoniem

Guest
Hoi maris,

Ik zag net ergens je vraag over waar tarwekiemoliecapsules goed voor zijn.
Er zijn veel meiden hier op het forum die het slikken en er zijn er ook al heel wat zwanger geraakt vlak na het starten met dit spul. As je de naam intikt in google blijkt het een heel goed middel te zijn om je vruchtbaarheid te bevorderen en je baarmoeder in goede conditie te brengen. Ze zijn te koop bij kruidvat, op het potje staat niet dat het voor zwanger worden is, wel iets over goed voor huid en haar ofzo. Ze kosten maar iets van 3 euro per potje. Baad het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen...

Groetjes, jetje

p.s. ik ben trouwens deze ronde ermee begonnen en het resultaat moet nog blijken

Bedankt voor de tip, zat me ook al af te vragen waar die tarwe dingen goed voor zijn.
Ben nog af aan t wachten of t al raak is maar anders ga ik ze zeker ook proberen.

Groetjes Fem

bedankt voor de tip!
ik vroeg me ook al af waar je dingen kunt kopen..... thanks!

Groetjes
Sylvia

Wauw bedankt voor de tip. Ik ben 3 dagen over tijd dus ik hoop dat ik het niet nodig heb maar de test was nog negatief....dus voor een evtuele volgende ronde...

hai meiden

Ik slik nu ongeveer 1,5 maand tarwekiemcapsules en ik moet rond 16 maart ongi worden[.hoop dit natuurlijk niet.]vanaf afgelopen week heb ik het constant zuur en een soort van misselijk.ook last van opgeblazen gevoel dus ik ben benieuwd of het echt heb geholpen deze maand.mijn cycles is er in iedegeval wel korter door geworden eerst 45 dagen zo ongeveer en de afgelopen keer 35 dagen dus dat is al veel beter.veel liefs wendy

Hoi Wendy,

Da's toevallig dat jij het ook over maagzuur had. Ik heb dit ook al een paar dagen maar het leek me een beetje vroeg als zwangerschapsverschijnsel. Verder zere tepels, niet mijn hele borsten zoals anders altijd voor mijn ongi, diarree, soms misselijk, harde onderbuik, ook een opgezette buik. Ik heb rond 13 maart mijn NOD, dus is nog even wachten. Hou je me op de hoogte hoe het bij jou gaat?

Groetjes, Jetje

Hai Jetje

Dat is ook toevallig zeg we hebben ongeveer de zelfde klachtten, alleen zere   tepels heb ik niet.voor de rest is het allemaal hetzelfde.En ik hou je zeker op de hoogte hoor ik ben erg benieuwd zou toch wat wezen he allebei net aan de tarwekiem en dan gelijk zwanger.Is het zuur hebben eigelijk een zwangerschapskwaal?In wat voor ronde zit jij?Ik in ronde 5 geloof ik,weet niet meer precies wanneer ik gestopt ben sep of okt maar ja het duurd in iedegeval lang.maar als ik sommige ziet hier op het forum is het nog niks vergeleken bij hun.dus mag niet klagen !!! nou je hoort nog van me groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik zit inmiddels in ronde 4 voor 2e kindje, heb vorige maand een flinke nierbekkenontsteking en griep gehad, dus die ronde hebben we niet echt ons best gedaan. Had de laatste keer ook een cyclus van 35 dagen ipv 30 daarvoor, dus heb deze ronde ovulatietesten gebruikt. En had dus vorige week zondag mijn eisprong en we hebben weer flink geklust.
Ik probeer nog zo om me niet gek te laten maken door alles wat ik voel, maar alles bij elkaar ga je toch snel denken van zou het.....?
De afgelopen maanden heb ik ook telkens van alles gevoeld en werd toch ongi, maar het lijkt alsof het deze keer anders is. Nog 6 dagen dan hoop ik dat ik kan testen...
Jij ook heel veel succes, we zullen elkaar nog wel regelmatig spreken hier.

Groetjes Jetje

Terug
Bovenaan