Voor CC

A

Anoniem

Guest
Hoi CC,
Nog bedankt voor je lieve felicitaties en je ziet er is zeker hoop!
Natuurlijk is het nog pril en kan er nog van alles misgaan , maar er kan een beruchting plaatsvinden!!!!

Ik heb vaak aan je gedacht hoe het met je zou gaan, maar ik wist je naam niet meer

Maar hoe gaat het nu met je? Ben je alweer op controle geweest en wat zei de gynea?

Liefs,
Inge

Hoi Ingee,

Nog bedankt dat je speciaal  voor mij nog hebt gereageerd.

Ik ben inderdaad nog bij de gyn geweest en die heeft weer wat weefsel afgenomen. De conclusie was toen CIN 2 en ook een paar plekken CIN 3, dus dat was even een tegenvaller. Vorige week heb ik een lisbehandeling gehad en volgende week moet ik weer terug voor uitslag en controle. Hopelijk dan geen tegenvallers.
In principe mocht ik van de gyn na de behandeling weer proberen zwanger te worden. Dus vandaar dat ik  sinds vorige week  weer af en toe op het forum kom kijken om de kriebels weer een beetje te pakken te krijgen. En dus ook het goede bericht van jouw zwangerschap tegenkwam. Leuk joh.
Voel je je goed?

Groetjes cc

Hoi CC,
Tjonge wat zullen jullie toen van die uitslag geschrokken zijn zeg!

Hopelijk heb je een goede gyn. die jullie het goed kon uitleggen?

Ik wil je niet de moed ontnemen hoor, want misschien is het nu helemaal veranderd, maar ik heb begrepen dat je na een lisbehandeling nog een half jaartje 'moet' wachten met zwanger worden. Hopelijk heb ik het helemaal mis en is dat een oudrwetse opvatting.
Wanneer krijg je je volgende uitstrijkje?

En met mij gaat het echt verbazingwekkend goed. Ik heb   nu in tegenstelling van mijn vorige zwangerschap geen enkel kwaaltje!

Liefs,
Inge

Hoi Inge,

Goed zeg dat je je zo prima voelt, fijn.

Ik denk dat het misschien een verschil van opvatting/beleid is tussen gynacologen. Want ik heb hem tijdens de lisbehandeling gevraagd of ik direct na de behandeling weer mocht proberen zwanger te worden, en dat mocht volgens deze gyn. Echter er is helaas weer een kink in de kabel gekomen: bij de controle afgelopen week kreeg ik het bericht dat ze niet met zekerheid konden zeggen of al het foute weefsel wel weg was gehaald (zat nog een plek met CIN 3 aan de rand van het onderzochte weefsel). Dus nu moet ik eind deze maand weer opnieuw een uitstrijkje laten maken en moeten we in het slechte geval dus weer opnieuw behandeld worden. Dat was even een tegenvaller. Ik wil gewoon eerst dat het echt weg is en dan pas weer proberen zwanger te worden, dus in ieder geval tot half juli mag er niets meer gebeuren en als het tegenzit duurt het nog langer.
Ik vind het wel vermoeiend hoor, heb tot nog toe niet 1 keer goed nieuws ontvangen, iedere keer zit het toch weer tegen. Wat een pech.

Nou doe  lekker van je zwangerschap en de groeiende buik genieten en bedankt voor je meelevende berichtjes.

Groetjes cc

Terug
Bovenaan