Voor CC

A

Anoniem

Guest
He meid ik las dat je zwanger bent!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!  

Hopelijk gaan jij en je man heel erg genieten van deze zwangerschap!
Kom je ons op het februari forum verblijden?

Liefs,
inge

Hoi Inge,

Bedankt voor je felicitaties. Het is allemaal nog wel een beetje eng, ivm die CIN3. Ik moet donderdag naar de gyn en hopelijk gaat hij niet zeggen dat het een probleem is en niet kan. In principe was het handiger geweest als het even niet raak was. Maar ja de natuur doet wat ie wil he. Ik hoop dat de gyn zegt dat het ok is (misschien was zowiezo toch alles al weggehaald met de behandeling, je weet het niet), en dan ga ik heerlijk genieten van het zwanger zijn. Dus als alles ok is, dan kom ik je zeker vergezellen op het februari-forum.

Bij jou alles goed, hou je het een beetje vol met de vermoeidheid en misselijkheid?

Gr cc

He!
Ik zal voor je duimen voor een hele goede uitslag.
Maar mocht het niet helemaal wegzijn dan kunnen ze in het academische ziekenhuis in Groningen heel veel als je zwanger bent hoor!
Niet leuk natuurlijk , maar wel een veilig gevoel he?

Op dit moment gaat het niet super, maar ja ze zeggen dat het dan een goede zwangerschap is. ik heb wel goede dagen hoor, maar ook dagen dat ik echt 24 uur zeeziek ben en dan vooral 'savonds en 'snachts constant moet spugen. ( niet echt lekker als je alleen nog maar zuur hebt ;-(   )
Daarnaast maakt en lage bloeddruk de misere helemaal compleet.
Gelukkig heb ik een hele lieve man die ons zoontje en de huishouding voor een groot gedeelte doet, maar ben heel blij als het weer wat beter gaat.

Vandaag gaan we voor een midweek naar de zee. Dus hopelijk gaat het daar beter.

Nou tot eind van de week en laat zsm een goede uitslag horen he!!!!

Liefs,
Inge

Terug
Bovenaan