voor Cen

A

Anoniem

Guest
Hoi Cen,

Zag net jou reactie op verhaal over Gravitamon. Ben jij dan nog helemaal niks aan het slikken van vitamines ?? Zou ik wel gaan doen hoor.

En wil je succes wensen voor ZH, is niet niks en ik duim voor je dat alles goed is en niks jullie in de weg staat. En je zo en snel zwanger gaat worden.

Liefs van mij en mijn zoontje van 15 mnd.

he hoi..

nee om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit iets van foliumzuur ofzo geslikt... heb het wel in huis,maar heb zon hekel aan pillen slikken... ma de huisarts zei vorige week ook al dak dat tog maar moet gaan doen... ma ja anders had ik anderhalf jaar voor nop die dingen moeten door slikken!!!! ik weet het tnx!!!!
ben nu al 5wk en 1dag gestopt met roken en slik af en toe een soort vitamienepil waardoor je spijsvertering iets sneller gaat werken.. vd kilos dus.. !!! ma ff hoor: jeeeeeeeeeeee ben gestopt hihihihihhi !!!!!!!!!
ow ja mn email als je die wilt: cenn4you@hotmail.com

liefs cenn

Hoi Cenn!
Hier schrik ik even van hoor...
Ik zou maar heel gauw beginnen met foliumzuur!!!
Denk maar dat het voor je kindje is, dus misschien zie je er iets minder tegenop om tabletjes te slikken.
Het kan trouwens geen kwaad als je voor nop foliumzuur slikt, het kan alleen kwaad als je zwanger wordt en je slikt het NIET!!!!
Dus ga naar je kast en neem vanaf NU ELKE DAG 1 FOLIUMZUURTABLETJE.
Ikzelf slik van Davitamon Femnatal. Alles in 1 dus.
Goed voor jou EN voor je kindje!!!

Dikke kus
Dyonne

ok heb het gedaan hoor!!!! het was ff slikken... hihhi ma hij is binnen..!!!
en ik ga het  wel vanaf nu elke dag doen oki?beloofd...!!!
hihi.. moedertje.. moest wel ff lachen hoe je reageerde.. ma vind het wel heel lief dat je zo bezorgd bent!!!!

nou kussie en tot later

Terug
Bovenaan