voor cenn

A

Anoniem

Guest
Hoi Cenn,

Wat een supergaaf nieuws zeg, dat geeft ons allemaal weer een beetje meer hoop! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Nog ff wel een vraagje: Hoe heb je het voor elkaar gekregen om wat minder aan het zwanger worden te denken? Ik probeer dat namelijk ook maar weet niet hoe!!

Geniet van je zwangerschap en voor over ongeveer 36 weken een hele fijne kraamtijd met je eigen kleine wondertje in je armen!

Ps: Had al eerder willen reageren maar forum doet raar!

he lieve anspi...

tja hoe ik een stapje trug heb kunnen doen qua zwanger worden?? heb een behoorlijke dip gehad... ik kon niet meer... was op... was alleen ma daar mee bezig.. de rest interesseerde me niet meer... tja en dan stort je vanzelf in... een goed gesprek met mn lieve vriend volgde,en had mezelf voorgenomen om wat rustiger aan te doen... ik kon het daarvoor ook niet hoor... ma op een gegeven moment knap je..... ik was ook kleine 2jr bezig....dus tja...

probeer je gewoon te focussen op dingen die je heeel leuk vind... of ga samen met je vriend es leuke dingen doen.. dagjes weg.. iets waar je je op kan verheugen...

he meid succes!!

xxx

Terug
Bovenaan