voor Chahida

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik zag gister je onderwerp staan en ik zit in t zelfde schuitje (grootendeels dan, ben nog niet zo lang als jou bezig....). Had toen ook gereageerd, maar dit is ff makkelijker. Ik was ergens wel blij dat jij t toch als ow had neergezet...bij mij spookt t ook af en toe door mn hoofd..maar wilde mezelf niet onnodig hoop geven...

Had jij afgelopen maand ook zoveel verschijnselen? Ik dus wel...hoge temp, kwaaltjes en overtijd..had zo sterk t gevoel dat t raak was, zelfs voor mn NOD al, aangezien ik nooit kwaaltjes heb..en dan ook zoveel. Maar ook ik werd dus ongi (na 4 dg)..en ook rood (niet bruin, zoals jij aan hun vroeg..)

Nu moet ik zeggen dat ik ook eigenlijk nog steeds dat goeie gevoel heb...ik weet dat de kans zo onwijs klein is, maar waarom voel ik me dan zo??  Bovendien ben ik dus ook de afgelopen week onwijs moe (erger nog dan ervoor) en wordt smorgens al helemaal uitgeput wakker, terwijl ik genoeg uren slaap en niet ziekjes ben ofzo..Ook af en toe nog wat steekjes in mn buik. En kan je lichaam je zó erg in de maling nemen (de vorige ronde dan, bedoel ik)? Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat ik niet moet denken dat ik t wél kan zijn en dat mn gevoel nog goed is...omdat ik t stom van mezelf vind. De kans is zo klein.

Hoe ga jij er mee om? En wat ben je van plan te doen? Heb je al getest ofzo? Was jij ook overtijd etc...?

Liefs

Hoi meid,

Wat lief zeg speciaal een topic met mijn naam
Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik toch bang ben aan de ene kant, dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek houd en dus omdat ik ongi ben geweest...
Heb zelf ook sterk het gevoel...., ik zelf was niet overtijd, maar dat komt verschijnlijk ook door de clomid, dat ik het op tijd werd....
Heb wel dingen maar of dat komt omdat mijn eisprong weer bijna is of dat mijn lichaam mij weer voor de gek houd....
Ik heb bv al de hele tijd last van mijn onderrug, ik heb sinds gisteren ook gek gevoel in mijn onderbuik, en ben gewoon erg moe.....Nergens zin in gewoon...

Ik heb zoiets van ja als ik zwanger ben mooi, maar ik w8 gewoon af tot mijn ongi weer komt deze maand, en dan zie ik wel.....

Als je er erg mee zit meid, dan doe je toch voor de zekerheid een test en wie weet.....

liefs Chahida

En vorige ronde? Had je toen wel kwaaltjes waardoor je t idee kreeg dat t wel eens raak kon zijn, of is t echt alleen je gevoel?

Ik heb dat dus ook...ergens wil ik wel n test doen..maar ben er haast zeker van dat t nega is en mn lichaam me voor de gek houdt..maargoed aan de andere kant....haha t bekende verhaal...

Maar áls ik n test doe heb ik wel zekerheid..want ik neem aan dat er nu dan wel genoeg hormoon in zou moeten zitten..en als t nega is dan kan ik wel gewoon door. T is niet dat ik helemaal gek wordt hoor...heb zoiets: t kan eigenlijk niet...en heb misschien gewoon zekerheid nodig..

Ik twijfel nog wel ff door..Wanneer moet jou NOD weer zijn? Ik pas 8 juni, dus duurt nog zo lang om af te wachten, haha...

Succes en ik duim stiekum toch voor je!

Liefs Mel

Ja mijn vorige ronde, had ik alle kwaaltjes die je maar kunt verzinnen, maar soms denk ik misschien dat ik dat zelf doe, dat je denk van ik ben zwanger en dan ga je je zelf die kwaaltjes als het ware aan praten..

Ik moet het 2juni worden, 20 mei zou nu mijn eisprong zijn, maar deze maand gaat het niet lukken, ben namelijk bij mijn moeder en over 2dagen trouwt mijn zusje, en we moeten nog dingen regelen enz, te druk, maar vanaf volgende maand ga ik er weer tegen aan als ik niet zwanger blijk te zijn....

Het is raar , maar ik denk die gevoel gaat maar niet weg zo van ik ben verschijnlijk zwanger....., ik weet ik ben ongi geweest, en echt rood bloed, maar toch....

Mag ik vragen hoelang jij al bezig bent met zwanger worden, en hoe oud ben jij?

liefs Chahida

Ik ben 22 en dit is mn 9e ronde...dus van mij mag t nu wel keertje raak zijn, haha. Ik heb pas volgende week mn ei, dus duurt nog ff. En dan maar afwachten...

Misschien moeten we t maar loslaten en aan andere dingen   gaan denken...UHU...haha. Achja..

Veel plezier dit weekend dan!!

Liefs

quote: MellaBella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2006 19:11:27'));

Ik ben 22 en dit is mn 9e ronde...dus van mij mag t nu wel keertje raak zijn, haha. Ik heb pas volgende week mn ei, dus duurt nog ff. En dan maar afwachten...

Misschien moeten we t maar loslaten en aan andere dingen   gaan denken...UHU...haha. Achja..

Veel plezier dit weekend dan!!

Liefs

Ik heb zeker een leuk weekend gehad, in deze periode kon ik gelukkig niet veel over zwangerschap nadenken, tot ik op de feest veel meiden zwanger zag, toen kon ik het effe niet meer hebben....
Deze weekend was mijn eisprong, maar ja toen was de feest, dus ik w8 tot volgende maand dan ga ik beginnen met de IUIbehandeling, hopelijk slaat het snel aan inshallah (als Allah het wil)
Inshallah(als allah het wil) worden we allebei nog dit jaar zwanger....

liefs Chahidaatje

liefs Chahidaatje

Terug
Bovenaan