voor Chahida

A

Anoniem

Guest
He meid

Hier een bericht voor jou, had gister met haast ff op je bericht gereageerd . dacht nu heb ik tijd om ff rustig er voor te gaan zitten .Ik was benieuwd naar hoe het vandaag met je gaat.
Wou je nog ff zeggen hoelang het ook duurt kop op en blijf hopen dat allah je een kind geeft. Want we spreken vaak van ik neem een kind,maar dat gaat vaak niet zoals we willen. Ik heb mensen in mijn omgeving die heel lang proberen en mensen die niet zwanger kunnen raken. Ik vind het zelf heel moeilijk om dat te zien. Ook omdat ik mijn 1ste zwschap in ronde 1 zwanger bleek. Was echt een schock voor mij omdat vrienden het niet eens kunnen, Ik voel me dan vaak schuldig. En nu ik in een jaar tijd 2 keer een  miskraam heb gehad kun je ook zien dat het niet altijd het zelfde loopt.  

Maar meid alles staat geschreven dus heb  geduld voor alles.  Ik vind het super goed van je dat je je zo sterk houd, en ook dat je  man er ook  geduld voor heeft. Echt petje af voor jullie allebei. Veel su6 en ik ga na en gebed duwa voor je doen.

Heel veel liefs  berna

He meid,

Dank je wel voor je lieve woorden, ik ben nog maar net online hiero en ik zag in 1x een berichtje met mijn naam erop....
Ik dacht huh  hahahahaha....
Wat lief van je suckran, ik zal ook een doua voor jou doen, ben je ook een moslima???...

liefs Chahida

Ach meid iedereen is hier om elkaar te steunen. Maar er stond een bericht van jou die mij erg aan sprak, dus vandaar een speciaal bericht voor jou.
Ja ik ben ook een moslima. Grappig he dat zie je niet vaak dat die ook zo hun hart luchten.

Liefs

quote: ber reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2006 12:40:58'));

Ach meid iedereen is hier om elkaar te steunen. Maar er stond een bericht van jou die mij erg aan sprak, dus vandaar een speciaal bericht voor jou.
Ja ik ben ook een moslima. Grappig he dat zie je niet vaak dat die ook zo hun hart luchten.

Liefs

Ja dat is zo ja ik ben er blij om dat er zulke forums bestaan, want erover praten met mijn man kan ik niet echt, die is er zo nuchter over... nou dat vind ik erg lief van je....
Ja moslima kunnen ook hun hart luchten hoor, dus niet met alleen bommen en vliegtuigen ...
Ben je een nederlandse moslima of van een andere cultuur??...

liefs Chahida

aaaa dat kennen we. Mannen zijn er erg nuchter over, en dat kan je ook kwetsen vind je niet. Ik kan dan zo kwaat worden al mijn man nuchter reageerd op dat soort dingen.
Ik ben een somalische moslima. nou zou je je af vragen die naam????????? ja is een nick naam al mijn vrienden noemen me zo vandaaaaaaaaaar.

Terug
Bovenaan