voor chalala

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Chalala,

Ik ben zo nieuwsgierig hoe het met je is? Ben je bij de huisarts geweest? Was de test alsnog positief? Hier nog geen nieuwtjes helaas. Ik hoop dat we allebei snel duidelijkheid hebben!

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,
ik ben vanochtend naar de ha geweest.....pfufff heeft even mijn ingewanden gevoeld (baarmoeder en eierstokken)...jakkie...leuk is anders, maar ja even doorbijten.
Hij kon verder gelukkig niets vinden alleen dat er ontzettend veel slijm uit mijn baarmoeder komt. Hij denkt dus dat de eitjes niet goed vanuit de eierstokken naar de baarmoeder kunnen. Hij heeft ook een test gedaan en daar moet ik vanmiddag even over terugbellen. Ik ben wel benieuwd, alhoewel ik zelf niet het idee heb dat ik zwanger ben. (misschien komt dat ook wel door al die negatieve testen die ik thuis gedaan heb).
Ik moest dus toch echt gewoon nog even afwachten. Hij zei dat er wel medicijnen voor zijn, maar dat je dan kans hebt dat er twee of drie eitjes tegelijk vrij komen en dat wil ik toch eigenlijk ook niet.
Ik zal vanmiddag nog wel even reageren op de uitslag van de ha. Ik hoop echt dat we beiden snel iets meer weten.
Liefs, Chalala

Terug
Bovenaan