Voor Charlie

A

Anoniem

Guest
Ik heb hele goed ervaringen met de romed testen en ze kloppen wel.
Het is nl. ook zo dat er heel veel procent van de vrouwen ongemerkt zwanger zijn maar die breken af al voordat je ongesteld moet worden.
Je lichaam heeft dan geen /niet genoeg hormonen opgebouwd, maar je was wel degelijk zwanger.
Luister naar je gevoel en dan weet je het vaak wel.

Sterkte

Bij mij werken die Romed testen echt niet... Heb meerdere malen rond mijn NOD positief getest en werd toch ongesteld. Toen dacht ik ook dat ik misschien een hele vroege miskraam had. Dus voor de zekerheid heb ik toen een keer halverwege mijn cyclus (net voor mijn eisprong) een romed test gebruikt en die was weer licht positief!?!

Ik vertrouw die dingen dus echt voor geen meter!!

Heb je toen ook nog een ander merk geprobeerd?
En de test niet afgelezen na de aanbevolen minuten?
Ach, zoals ik al zei; helaas worden er ong. 90 procent van de zwangerschappen al afgebroken zelfs al heeft de moeder het niet door en wordt ze "gewoon" wat later ongesteld.
Ik ben nu zwanger en de test klopte!
Maar ja, zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen......

Crienie,

je hebt gelijk dat veel zwangerschappen afgebroken worden voordat je zelfs maar over tijd bent.

Dat je dus soms wel al wat zwangerschapklachten krijgt als gespannen borsten e.d. kan er wel degelijk op duiden dat je zwanger bent. Helaas als het dan niet doorzet, dan ben je teleurgesteld.

Ik merk wel dat heel veel vrouwen erg gaan zitten voelen wat ze voelen (incluis Miep) en dan is de teleurstelling daarna zo groot.

Ik had overigens wel een positieve test (Clear Blue) werd daarna toch ongesteld en ben er gewoon zeker van dat ik wel zwanger was. Het was mijn vijfde zwangerschap (2 miskramen na 13 weken, 2 gezonde kinderen en nu dus in de 5e week een miskraam) en heb gewoon geen reden om te denken dat de test misschien toch verkeerd was.

Ik vertrouw gewoon op Clear Blue, heeft me nog nooit een verkeerde uitslag gegeven.

Ik had toen ook een CB test gedaan en die was negatief. En als je 2 weken na je ongi licht posi test met romed (terwijl je gewoon op tijd ongi bent geworden) dan klopt die test volgens mij echt niet.

Heb al van meer meiden hier gelezen dat ze er slechte ervaringen mee hebben, maar ook van een aantal dat ze er goede ervaringen mee hebben. Het zal dus per persoon verschillen, maar ik neem het zekere voor het onzekere en gebruik voortaan een ander merk.

Terug
Bovenaan