Voor Chili en Bibi

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie op mijn reactie. Toevallig zeg, zoveel meiden op 19 mei hun NOD! Altijd prettig om met elkaar af te tellen.
En ja, wat betreft die bananen: ik ben allergisch voor vrij veel fruitsoorten. Ik had nu eindelijk wel eens genoeg van die droge sinaasappels en dacht dan maar bananen. Niet echt bevorderlijk voor de stoelgang en bovendien begonnen na 3 dagen mijn lippen al weer te prikken na het eten van zo'n gele jongen. De laatste laat ik wel op de fruitschaal liggen voor mijn vriend (kan hij tenminste ook eens een keer niet naar de wc, haha)!

Ik duim voor jullie (allemaal) dat het raak is en dat ik snel mag volgen, liefs Kiki
 
Hoi Kiki, en de rest,

Wat vervelend dat je allergisch bent voor veel fruitsoorten wat voor een reactie brengt het eten ervan dan bij je teweeg?

Het zijn inderdaad wel veel meiden die dezelfde dag hun NOD hebben, grappig he?
Omdat het vorige keren ook niets was ben ik wel wat huiverig om er iets over te zeggen maar het is zo leuk! dus doe ik het toch.
Het is zo vervelend dat je niks weet en alleen maar geduld moet hebben om er achter te komen.

Hopelijk gaan de dagen snel voorbij en hebben we niet voor niks gewacht, inspanning..

Kiki nogmaals succes met je ei en tot mails.

Liefs: Chili
 
Hoi hoi,

Hier ben ik ook al weer. Nog steeds in spanning. Hoest met jou? Nog steeds druk aan de klus? Ik hoop in iedergeval dat die bananen zijn uitgewerkt!(hihih) Hou het toch maar bij een sinaasappeltje voor een vitamine pilletje.

Ik zit inderdaad ook nog steeds te wachten, te wachten tot het 19mei is. heel spannend en de dagen duren weer zooooooooo ontzettend lang.

Laat gauw weer van me horen. succes.

Liefs bibi
 
Hoi Meiden,

De spanning stijgt bij jullie: nog een kleine week en jullie weten als het goed is meer!
Wij zijn nog steeds aan de klus. Omdat ik nog geen regelmatige cylcus heb, blijven we maar lang doorklussen. Ik heb trouwens wel het idee dat er iets op springen staat of al gesprongen is: ik heb sinds gistermiddag dus wat buikpijn, vannacht ineens steken rechtonderin en nu ook wat pijnlijk gerommel. Vorige keer had ik ook op dag 15 heel veel pijn dus ik verwacht vanavond eigenlijk het hoogtepunt...
Als ik iets eet waar ik niet tegen kan, krijg ik tintelende lippen. Als ik dat negeer, dan krijg ik het gevoel alsof er scheermesjes in mijn keel zitten bij het slikken en krijg ik het heel benauwd, echt eng. Het gekke is dat als die vruchten en groentes bereid zijn (verhit) dan gaat het wel beter. Ik heb nu voor de zekerheid ook maar die fem natal gehaald ipv alleen foliumzuur, zodat ik in ieder geval voldoende vitamines binnenkrijg.

Succes met nagelbijten, liefs, Kiki
 
Kiki dat laatste had ik ook al in gedachten. Ik heb vandaag ook voor het eerst de femnatal gekocht en gebruikt. Ik had ook al zo'n idee van even iets extra's. Ik heb wel eens een avond dat ik een boterham ga eten ipv verse groente enz. als ik druk heb met werken of om een of andere reden. Nu voel ik me niet zo schuldig meer.

Dus meis eet maar niet meer van die enge vruchten en groenten. Klinkt een beetje boel eng.

klusze..

XX Bibi
 
Terug
Bovenaan