voor Chili en perta uit H

Hallo dames..
Ik las dat ook jij(Petra) last had van die rare buikpijn. Bij mij is dit naar een paar dagen (5) toch weggetrokken. Wat ik er zo raar aan vond was dat het op de gekste momenten van de dag kwam aanzetten en gelukkig ook weer wegging.

Chili op jou vraagje over hoe oud ik ben, ik ben 27 jaartjes oud. Zitten we een beetjes in de beurt qua leeftijd? ..

Ook het emotionele gebeuren komt me zeer bekend voor... Ik kan geen avond t.v. kijken zonder te moeten slikken, maar ik heb dit al vanaf het moment dat ik niet meer de pil slik. (dus zit al 6 maanden te grienen op de bank hihi).

Verder gaat alles rustig. Nog een paar daagjes en dat weten we weer wat meer...

Ik vind deze laatste dagen altijd het moeilijkste van de hele maand...

hoop gauw weer wat van jullie te lezen en alle dames die hun NOD hebben op 4 aug...hopelijk hebben we hem niet!!!

Groetjes Oby

Hoi Oby,

Leuk weer iets van je te horen!

Ik ben zelf 33 maar voel me nog "kei" jong haha.

Dus het heeft bij jou 5 dagen aangehouden nou dan zou ik er nog 1 dag last van moeten hebben. Ik heb het ook op verschillende tijden van de dag maar je voelt het wel en ik wil niet zeggen dat het heeel zeer doet maar ik moet op dat moment wel iets "rustiger" aan doen want ik heb er dan wel last van.

Ik ben momenteel mijn huis aan het opruimen...ja met dit weer... maar ik heb morgen de verjaardag van mijn man en ik moet morgen weer na 3.5 week vakantie beginnen met werken en wil nu eigenlijk de vakantiekleding weggestreken hebben, en de rest weer netjes hebben maar ik moest vanmorgen dus echt even niet te druk doen omdat ik toch last had van die buikpijn!

Heb jij dit al eerder gehad??

Ik heb dat ook dat ik na het stoppen van de pil om veel dingen vol kan schieten maar ik voelde dat het nu wat heftiger is werd vanmorgen best chagi tegen mijn man en hij vroeg dan ook of ik niet met het verkeerde been uit bed ben gestapt, en een paar minuten later denk ik... wat een heksje ben je toch en dan heb ik er spijt van, dus zeer wisselend en jij?

Lees het wel weer,

groetjes: Chili

Hoi meiden,
ik had er heel veel last van toen ik net een paar maanden gestopt was(van die wisselende buien) maar nu al een paar maanden niet meer;tot nu dan..
het zeurende heb ik ook pas sinds 2 maanden. en ook niet de hele dag maar met vlagen.
gr. petra

Hoi Petra,

Nog even een vraagje...ik lees dat je dit vorige maand ook hebt gehad?? deze soort van buikpijn was dit precies hetzelfde als nu? ik voel meteen een soort van teleurstelling de kop op steken want dan zou dit niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben,toch? want dit was bij jou toch niet het geval vorige maand??

Kun je me nog opbeuren met een mooi antwoord hierop of moet ik me gaan voorbereiden op een volgende klusronde, erg he al dat wachten tot die nod dag!

Groetjes en tot mails!

Chili

nee hoor voelt toch anders. maar ze roepen hier wel steeds een soort van ongipijn terwijl ze zwanger zijn,dus wie weet!!! maar ja ik zit nu eenmaal vreemd inelkaar en dat zegt dus niets over jou,hoor!
ik wou dat ik je zwanger kon denken,dan konden we al die stress achterwege laten.
we houden vol he??

gr. petra

Terug
Bovenaan