Voor Chili en XXX

Heel leuk dat we NOD-maatjes zijn. XXX, we zullen elkaar wel moeten steunen en Chili op afstand in onze gedachten, dan komt alles vast goed !!!

Chili , ik wil je nogmaals een hele fijne vakantie toewensen.
Wij gaan dit jaat niet op vankantie. We gaan een weekend naar vrienden van ons op de camping. Meer niet. Maar ja, vorig jaar ons huis gekocht, groter huis met voorbedachte rade. Maar daar moeten de kozijnen nog van worden geschilderd en de oprit moet opnieuw gelegd worden en de schutting tussen de buren en ons moet vernieuwd worden. Kortom, kost genoeg centjes !!! Meiden, ik ga slapen !! Tot morgen !!!

Veel liefs van Biaggi
 
he biaggi

ik reageer hier ook nog maar een keertje.
wij hebben ook net een nieuw (heel oud huis) gekocht. en daar moet ook nog een hoop aan gebeuren dus wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje wij hebben wel vorig jaar al de achtertuin laten doen, nu moet de voortuin nog en de kozijnen vernieuwd en de hele buitenboel geschildert dus ook druk zat.
maar het is wel leuk om te zien wat je ervoor terug krijgt.
wij gaan wel op vakantie maar blijven wel in nederland en ik ga ook nog een week met mijn werk op vakantie ik ben groepsleidster dus vandaar.
het is een beetje een onzinnig berichtje geworden maar vind het wel leuk elkaar wat beter te leren kennen.
liefs tijger
 
Leuk ja !!! Groepleidster ??? Hoorde jij toen ook bij de kleuterklas van een paar maanden geleden ??? Dat wordt voor jullie dus ook een drukke vakantie !!! En op vakantie gaan en in en om het huis bezig !!!! En dan ook nog een kleine op komst !!! Ik ga er gewoon van uit dat je hartstikke zwanger bent !!!!! Ik hoor wel weer van je !!!

Liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan