Voor Chili

Hoi Chili,

Jouw verhaal is helemaal het mijne! (Heb ik kennelijk toch niet goed geteld, dan, als jij al in je 4e ronde zit?) Dat is wel helemaal toevallig, zeg. Heb jij er al 'spijt' van dat je niet meteen aan de slag bent gegaan? Ik had 2 overwegingen. Ten eerste wilde ik mijn lichaam ontdoen van alle pil-hormonen. Maar ik had ook stiekem een soort planning in mijn hoofd. Van mijn zoontje ben ik in mei bevallen, en dat vond ik zo'n mooie periode. November, december leek me niet zo geweldig. Dus dacht ik: als we maar weer naar de lente toegaan... Ik weet het, het is hoogmoed, een kind laat zich niet plannen...

Chili, ik kan je vraagje over die misselijkheid niet meer terugvinden. Wat ik wel weet: van mijn zoontje werd ik, achteraf gezien, een week na de conceptie misselijk. Dat had ik in mijn eerste cyclus voor het echie ook, dus ik dacht: kat in het bakkie. Niet dus, maar ik was wel 2 dagen overtijd toen en mijn menstruatie was ook wat heviger, dus misschien toch even zwanger geweest. Vorige maand was ik de dag voor de ongi heel erg misselijk. Kortom, het kan vriezen, het kan dooien. Nog een paar dagen, dan zullen we het weten.

Wat spannend, zwanger van je eerste worden. Als het eenmaal zover is, moet je daar heel goed van genieten hoor, want het komt nooit meer terug. Je kunt je aandacht helemaal op dat ene wonder richten en dat is heel bijzonder.

Liefs, Inge
 
Ik vind dit toevallig hoor ik wilde ook zo graag een kindje in mei en ik ben ook in mei bevallen van mij dochter. Maar nu kan het me niets meer schelen al is het eerste kerstdag! Ik wil van die onzekerheid elke maand af. Die maanden duren zo lang. De eerste twee weken gaan wel maar die laatste anderhalf niet dus!

Gr
Lies
 
Hoi Inge en Lies,

Ik vond het in het begin ook leuker om geen kindje te krijgen in december, sinterklaas en kerstmis en dan heb je ook nog oud en nieuw maar toen het eenmaal zo ver was dacht ik het maakt me allemaal geen bal meer uit als het maar mag lukken!!
Toen ik in half maart voor de 1e keer begon en het raak zou zijn dan zou het kindje namelijk 6 december, ongeveer geboren worden, de 2e keer had ik mijn menstruatie al op 27 maart dus was mijn cyclus 26dagen en zou het babytje geboren worden rond 1 januari dus ook volop rond de feestdagen! de derde keer was 23 april en zou het rond 28 januari 2005 komen en nu dus de 4e ronde 20 mei en zou het geboren worden rond 23 februari '05!

Had eerst nadat ik met de pil was gestopt in december een cyclus van 30 dagen daarna dus 1x26 dagen en dus al 2of 3x 27 dagen.

Ik heb ook ovulatietesten en heb de laatste keren dus een eisprong op de 13e dag! dus dat is prettig om te weten nietwaar?

Heb nu dus mijn NOD op woensdag 16 juni as en ben zeeer benieuwd heb af en toe wat steekjes in mijn buik en gisteren en vandaag soms wat misselijk dus dacht dat het weer over was! maar als ik jou stukje hierover lees Inge, kan het nog alle kanten op, liefst de goede natuurlijk, ha ha! Zeker omdat jij zegt dat je het hebt gehad bij je zwangerschap maar ook toen je wel je menstruatie had dus ik weet het niet meer! afwachten dus is echt moeilijk.

Heb deze maand het gevoel gehad dat ik het ietsie pietsie los kon laten maar nu de laatste 3 dagen is het toch weer sterk aanwezig omdat het natuurlijk nu heel dichtbij is gekomen die nod op de 16e.

Lees het graag weer van je.
Liefs: Chili

ps: Als je het kwijt wilt: hoe heet je zoontje?
 
Terug
Bovenaan