Voor Chili

Ook jij bedankt voor je lieve reactie.

Ik heb een apotheek huismerk test gekocht en ga het morgen "stiekem" Met ochtend urine nog eens proberen. Het lijkt wel wanhopig. Ik wil eigenlijk niet zonder mijn liefde erbij testen, alleen ik vind onze teleurstelling echt erg... Klinkt dit raar? Om het dan toch alleen te testen? Voelt een beetje naar. p.s. is alles nu ok met je hond? (beetje laat maar toch) XXX
 
Tipje: Pols even of je partner er toch niet heeeel graag bij wil zijn! De mijne vindt dit echt iets wat je samen doet; samen de test afwachten! Hij zou echt ernstig gekwetst zijn als ik de test zonder hem zou doen... wat ik dus gedaan heb, de eerste keer. Wel ontzettend lief, natuurlijk. Maar ja, we willen allebei een kind, en 'werken' er allebei aan. Het is in ieder opzicht iets van ons samen dus testen dan eigenlijk ook wel.
 
Lieve Crienie,

Ik snap best dat je je man/vriend een goed bericht wil geven en ik kan me je actie wel voorstellen maar zoals Caro hierboven als zegt hij kan het als minder leuk ervaren, maar jij bent degene die hem het beste kent en weet wat zijn reactie kan zijn.

Ik begrijp dat je als de test inderdaad positief zal zijn je dan al vrolijk wapperend met die test de kamer in wilt komen rennen maar misschien vind hij het inderdaad wel vervelend dat hij er niet 'bij' was dus misschien toch maar even zeggen??? ik denk dat mijn man zou zeggen ik wilde er bij zijn of had je niet kunnen wachten?? maar nogmaals jij kent je man/vriend beter. En je kunt beter samen weer teleurgesteld zijn dan alleen ja toch je bent er ook samen meebezig dus ook in mindere tijd mag je dit delen!!

Zo balen he dat die test negatief is, ik heb dat 2 mnd geleden ook gehad je kijkt en kijkt en dan....niks je kan dan echt even door de grond zakken en je voelt je zo teleurgesteld!!!! maar er is nog hoop voor jou!! ik zou het even overleggen en dan inderdaad met ochtendurine doen.

PS wat lief dat je nu nog aan de hond denkt ja ze is weer opgeknapt en ze hebben de grashaar/spriet uit haar oor kunnen halen onder narcose deze had wel haar trommelvlies al doorboort!! en nu moet ik elke dag zalf met antibiotica erin doen en volgende week nog een keer langs bij de DA = dierenarts(ipv HA =huisarts!) om het te laten zien maar het zag/ziet er goed uit!

Laat je morgen iets weten ik hoop dat je nog wakker bent?? ik zal nog even wachten voordat ik nu ga slapen maar mocht je al pitten dan zie ik je bericht morgen wel, ben je er morgenvroeg al of pas weer laat ik ben ziek dus ik ben de hele dag geregeld hier te vinden.

Nogmaals succes met je test en tot snel!!

Liefs Chili xxx

 
Hoi, Hoi chili, ik was alweer gestopt achter de computer. Ik ben vrijdags altijd vrij dus dat is makkelijk.

Balen dat je in de ziekenboeg zit joh!
Sterkte!

Jullie hebben trouwens gelijk! Helemaal. Ik wil ook zo graag dat alles goed is. Ik wacht en ga maandag naar mijn ha bellen. Misschien zijn dit de naweeen van mijn mirena spiraaltje. Enige pluspunt is dat we samen nog wat langer kunnen kleppen, want ook voor jou is het natuurlijk nog steeds spannend. Wanneer is jou nod?Dit is wel grappig hoor, ik was altijd een beetje van; ik wil niet steeds chatten of zo. En nu kijk ik iedere dag op het forum. Afijn, ik ga aan de slag, mn zoontje naar school brengen en een nieuwe dag verwelkomen, Gaaaaap.
 
hoi crienie.ik heb ook een mirena spiraal gehad .toen mijn gyn hem er uit heeft gehaald zij ze dat je snel weer op regel bent .bij mij was dit gelijk .toen ik naar twee maanden niet ongi werd heb ik met pred samen met mijn man s,avonds getest.was toen 2 dagen overtijd maar die test was neg.heb toen twee dagen later toen mijn man naar zijn werk moest weer getest toen hij weg was .test was toen pos.heb hem om half tien s,morgens gebeld en gevraagt hoe zijn dag verliep nou het was volgens hem een baaldag .toe3n ik hem toen vertelde dat hij weer vader werd kon zijn dag niet meer stuk.gelukkig is hij om twaalf uur vrij s,middags .toen hij dus thuis was was hij echt niet boos omdat ik het alleen had gedaan.hij vond het zelfs een leuke verrassing.zo zie je maar het verrassen van je partner kan ook heel leuk zijn.hoop vvr je dat jou test pos is en zal voor je duimen.groetjes dec moed gea
 
Terug
Bovenaan