Voor Chili

Hoi lieve Chili,
zoals je wel hebt kunnen lezen is mijn ongie flink doorgezet. Moeilijk maar toch ook niet. We gaan ervoor hoor en nu op vakantie nog wel! We vertekken 16 Juli en komen 8 a 9 augustus terug, hopelijk met goed nieuws. Dan zal er van jou ook al wat bekend zijn, spannend.

Ik woon op ong. 20 km van Amsterdam. in een wat kleiner stadje. Ze hebben er een gezegde over. (als je er vandaan komt)

Sterkte met beter worden, ik ga lekker winkelen vanmiddag met mijn vriendin en dr 3 maanden oude baby. Ik mocht bij zijn geboorte zijn, dus hij is voor mij speciaal! Doe rustig aan en we lezen elkaar later! xxx
 
Wat betreft het zwanger raken, ja das heel raar om te vertellen. Ik heb nergens op gelet eigenlijk. We vreeen gewoon wanneer we zin hadden en dat was vaak. Na 1 maand gestopt te zijn met de pil, besloot mijn toenmalige man dat hij toch liever nog geen kindje wilde, dus ik begon weer aan de pil alleen werd misselijk en bleek dus al zwanger.

Na een paar jaar wilde hij wel een 2e kindje. Weer stopte ik met de pil, weer meteen zwanger en toen vertelde hij dat hij een ander had. Ik kreeg toen een miskraam. We wilden het toch nog eens proberen met de relatie. Daarna was mijn lichaam in de war en ik kon geen pil meer verdragen en we deden "het" lange tijd met condoom. Eigenlijk floepte het een keer te snel eraf na de daad en ja hoor, ik bleek weer zwanger. Noem het toeval of bestemd ik weet het niet.

In ieder geval heb ik nu dus 2 geweldige kinderen en ben met mijn nieuwe relatie bezig voor een 3e kindje van ons 2en. Want natuurlijk hield mijn 1e relatie uiteindelijk geen stand.
Lang verhaal maar, je ziet het, soms kun je er geen peil op trekken waarom het lukt of niet. En soms heb je dus ook situaties waarin iemand liever niet zwanger wil worden en dan gebeurd het ook. Ik zeg zelf, alles is voorbestemd, maar especteer anderen hun mening hierover. Ik ben wie ik nu ben omdat ik al zoveel heb meegemaakt en had de goede en ook de slechte dingen niet willen missen, want ik ben tevreden met wie ik ben geworden nu. Positief en hoopvol naar de toekomst kijkend!!!

Pffff, erg persoonlijk, maar gemeend.
Liefs, Crienie
 
Hoi Crienie

heerlijk dat je al wel twee fijne kindjes hebt! Ik heb ook al een dochtertje. Ik hoop voor jou en een derde kindje met je nieuwe relatie dat zou denk ik voor jullie wel een bekroning zijn!

Liefs
Lotte
 
Hi Crienie , ik heb mijn verhaaltje onder jouw laatste berichtje gezet!!

ps: Ik ben nu heel de tijd aan het denken welk gezegde dat nu kan zijn over jouw stadje. hihih

tot zo Liefs: Chilixx
 
Terug
Bovenaan