Voor Chili

A

Anoniem

Guest
Hi Chili,

Het was inderdaad echt super gaaf om dat te zien......je zag echt een bolletje met daaraan een staartje wat rondzwieberde...... echt zo'n effect wat je ziet bij "Look Who's Talking". Echt zo raar om te zien. Je snapt niet dat het er echt zo uitziet. En al helemaal niet dat het zoveel uren na het klussen nog in je lichaam beweegt.

Vind het echt tof van de gyn dat we ff mochten kijken.

De Clomid hoef ik pas weer te slikken op de 3e dag van mijn ongi.....dus als ik niet ongi word dan hoef ik dus ook niet te slikken. En dat hoop ik dus echt.....We gaan gewoon flink klussen op vakantie!!!! Hahahaha en dan zien we wel.

Ze had ook nog even uitgerekend en verwacht dat ik deze maand een cyclus heb van 31 dagen i.p.v. 28, dit omdat het eitje nog niet helemaal rijp was.

Maar hoe gaat het bij jullie???

Ga nu pitten. Morgenvroeg kom ik nog even online en dan rond een uurtje of 2 vertrek ik naar het vliegveld!!!!!!

Doeg Knuffel Flower

Hi Flower,

Echt gaaf dat je dit zo hebt gezien, vind dat reuze interessant en inderdaad je weet wel dat het er zo uit zou moeten zien maar dat je het nu in levende lijve hebt bekeken wauw!

Hoop voor je dat het allemaal goed komt en je die nieuwe clomid niet meer nodig hebt, wel fijn dat het bestaat dat spul!

Bij ons zijn de vruchtbaredagen weer aangebroken en gaan morgen weer klussen, mijn man (klinkt oud!) is na 2 dagen beurs thuis gekomen met ..hoofdpijn ! en ligt nu in bed en ik zal hem zo volgen maar het klussen hebben we op zaterdag gezet, ook wil ik zondag en woensdag aan de klus en hoop dat dit voldoende zal zijn. Hij moet maandag weer voor 1 dag en een nacht weg en dinsdag dan is mijn eisprong dus als ie thuis is zal ik hem nog ff ...

Morgenochtend begin ik met de ovulatietest zodat ik weet of ik juist zit met de eisprong en meer dan dit en onze best in bed kunnen we niet doen en dan is het weer afwachten geblazen.

Als je terug bent dan weten we allebei weer meer.

Hoelang ga je weg dacht 8 dagen?!

Nogmaals een hele fijne vakantie en geniet ervan!

Liefs en tot snel weer!

Chili xx

Terug
Bovenaan