Voor Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili,

Hier even een antwoord op je 2 vraagjes van eerder deze week.
Ik heb zeg maar mijn billen ondersteund met mijn handen en zo met de benen omhoog gelegen. Je kunt ook bijvoorbeeld een kussen onder je billen leggen als je dat fijner vind.
De huisarts zei niet precies hoeveel zaadcellen mijn vriend had, maar hij zei dat het minder was dan 5 miljoen en daarvan was de beweeglijkheid ook niet goed. Dus hij was niet geheel onvruchtbaar maar echt goed zaad is het dus ook niet.

Liefs, Monique23

Hoi Monique,

Ik probeer dit ook elke keer wel te doen maar vind het best zwaar aan mijn polsen om dit te doen soms doe ik zelfs 'de kaars' en ik was dus benieuwd hoe andere het doen, bedankt voor je reactie.

Echt geen prettig bericht dus maar gelukkig is hij niet geheel onvruchtbaar! wat heeft de dokter nu aangeraden of wat is de volgende stap voor jullie? gewoon doorklussen of moeten jullie naar de gyn?

Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen en alles goed komt!

Bedankt nogmaals,

Liefs: Chili

Hoi Chili,

Wij moesten 3 maanden later nog eens een keer zijn `zaakje` inleveren voor een tweede test. Maar het is niet eens zover gekomen want de volgende maand ben ik zwanger geraakt. Ik ben op het moment 8 weken zwanger na 11 rondes.
We zijn vreselijk gelukkig en toen ik dat verhaal las herkende ik er gewoon veel in(de teleurstelling op dat moment en het gevoel dat je wereld instort). Vandaar dat ik er even op reageerde.
Af en toe kom ik hier nog even buurten omdat ik gewoon heel erg veel aan jullie heb gehad in de periode van zwanger proberen te raken.
Hopelijk is het voor jou ook snel raak en kun je gaan genieten van een wel verdiende zwangerschap. Succes !

Liefs, Monique23

Hi Monique,

Wat fijn dat het voor jullie zo goed is verlopen!!

Ik zit nu ook in ronde 11 dus misschien heb ik daar net zoveel geluk mee als jullie !

Ik hou je op de hoogte en succes overal mee, verloopt je zwangerschap voorspoedig of heb je ook 'last' van bepaalde zaken??

liefs: Chili

Terug
Bovenaan