Voor Chili

A

Anoniem

Guest
Hi Chili,

Ik zag net pas dat je nog een paar vragen had op mijn eerdere mailtje....

Ik zag ook je reactie onderaan....over Ank en DB!!!
Mail me daar even over als je wil....

Flower20042005@home.nl

Doeggggg Flower

hi lieve Flower,

Als je het niet erg vind mail ik liever niet hoop dat je dat niet erg vind! misschien een andere keer ofzo vind dat best moeilijk je bent dan je niet meer zo anoniem en dat vind ik nu best raar snap je? niemand weet het eigenlijk in mijn omgeving enz.

Maar ik ben blij dat je me zo'n goede uitleg heb gegeven over de onderzoeken want ik heb er wel iets aan gehad hoor zeker dat gedeelte over die eendebek en die 'stok' voor het inwendigonderzoek dat wist ik niet en inderdaad zo ging het vandaag precies en ik dank je daar nogmaals hartelijk voor!!

Ik lees het nog wel liefs;Chili xx

Hi!!
Nee ik snap t helemaal!!!
Ik was gewoon even nieuwsgierig!!!

Maarre ik ben blij dat t vandaag goed is gedaan in het ziekenhuis!!!

MOrgen ikke nog

Liefs Flower

hi Flower,

fijn dat je het begrijpt en ik had het toen onthouden omdat ik dus in de buurt van DB woon en je vriendin er toen heel open over deed maar ik was benieuwd of jij ook in de buurt woonde want toen ik vandaag in het zh was dacht ik misschien zit hier nu wel iemand van het forum en dat weten we dan niet eens van elkaar lijkt me wel lachen haha dat Chili tegenover Flower zit en dat we dat dan niet eens weten van elkaar haha grappig en raar daarom vroeg ik woon jij daar ook?

Heeeeeeel veeeeeeel succes morgen en laat snel wat horen oke!?!

Chili xx

Terug
Bovenaan