Lieve Crienie,
Was wat te voorbarig na tig keer vernieuwen en doen is het me toch gelukt, was zo nieuwsgierig wat je schreef om het bericht te kunnen lezen dus het is me gelukt!
Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je kindje gaaf een jongen...... wat super voor jullie!! klopt het toch die chinesevoorspelling! lief dat je kinderen zo meeleven alleen rot voor je dat het op het werk wat minder gaat maar ja het is nog niet voorbij zo te lezen wie weet wat er nog van komt en zoals je zegt alles heeft een reden dus wie weet....
Inge is in september uitgeteld en alles gaat goed ik heb haar nu al een week niet meer 'gesproken' maar ik weet dat ze afentoe nog hier mee leest en soms typt maar ze is te vinden op het septemberforum!
Wat fijn om te lezen dat jij ook aan mij denkt en ik beschouw jou ook als vriendin apart he?!
Mijn man en ik zijn in november naar de ha geweest en mijn man zijn zaad is later gecontroleerd en dit bleek goed tot zelfs heel goed te zijn dus dat was alweer een geruststelling,waren wel spannend die 5 dagen wachten op die uitslag hoor!
Daarna heb ik in nov een afspraak gemaakt met de gyn maar kon pas 4 weken later begin, januari terecht.
We zijn met zijn 2e geweest en de gyn, een vrouwelijke was heel aardig en behulpzaam en ze heeft zeg maar een 'stappenplan' gemaakt net zolang totdat alles is uitgesloten waar het aan zou kunnen liggen dus eerst het zaad ze wist dat mijn cyclus goed was en toen moest ik mijn bloed na laten kijken dat op hormonen getest werd 2 weken geleden hebben we een samenlevingstest gehad moesten de avond ervoor vrijen en de ochtend erna werd er een inwendige echo gemaakt ( en meteen een uitstrijkje voor het baarmoederhalskankeronderzoek) en op de echo zag je dus mijn ei dat groot werd en de gyn was heeeeeel tevreden over de kleur van het slijm over het eitje en over hoe alles er uitzag, ze had wat slijm weggehaald om te kijken of de zaadjes er waren en hoe deze dus reageren op mijn slijm de samenlevingstest dus, dat moment was best spannend want als het niet goed is zie je door de microscoop dat de zaadjes niet bewegen en dat we dus niet goed klikken,MAARRRR ze zag dat alles super goed bewoog en we mochten ook alle 2 kijken dat was zo grappig van die soort kwakbolvisjes die rond zwemmen met van die bewegende staartjes en de gyn zei nou dat ziet er echt keurig uit hoor!! prima!
'Normaal zie je als je dat stukje onder de microscoop ziet 2 tot 3 zaadjes rond dabberen nu zag ze er wel 100!!!!!!! ze zei dat zijn er echt enormmmmm veeeeel dus dat is allemaal heeeeel goed nieuws!
Dus daar 'ligt'het in principe niet aan ze zei dat al deze dingen prima zijn.
Ik heb woe dus mijn nod maar ik heb al weer een opgezette buik, en wat steekjes dus denk dat het niet raak is?!
De volgende stap is een HSG onderzoek dus als ik woe ongi word dan moet ik binnen een dag of 11 dit onderzoek doen dat doet de gyn maar wel op de rontgenafdeling, ze gaat dan mijn eierstokken schoonspuiten iets dat best wel pijnlijk moet aanvoelen maar dan ben je daarna wel super gevoelig om zwanger te worden dus moet ik daar maar aandenken, maar zie er eerlijk gezegd wel erg tegenop wat soort pijn zal het zijn? en ik heb hier al gehoord dat dat niet prettig is en dat zei de gyn zelf ook! ieeeeee!!
Ze spuiten dan een vloeistof in met een spuitje en dan maken ze dus die eierstokken schoon! ken je het ?
Daarna moet ik een half jaar afwachten of dat ik zo zwanger wordt, pas na dat half jaar gaan we weer verder kijken en doen, spannend allemaal he????
Maar ik ben dus wel erg blij dat het zaad goed is de cyclus en mijn eisprong er goed uitziet, hoop dat ik as dinsdag mijn laatste bloeduitslag binnen is want dat eerste met die hormonen was goed nu nog de uitslag van het baarmoederhalskankeronderzoek het uitstrijkje dus en of die eisprong er ook echt is geweest die de gyn dus zag op de echo.
Dat kan ze zien door het pogesteron gehalte, snap je? dus ze zag dat ei dat zag er goed uit maar nu door die uitslag weten we ook zeker ! dat het er echt is geweest die eisprong dus echt spannend.
Deze week wordt dus een spannende week en als het woe niet goed is dus dat ik ongi wordt dan dus dat rot hsg onderzoek.
Nou Crienie een heeeeel verhaal wat vind je ervan??
Heel veel succes en een knuf aan mini crienie!x
liefs van ook jouw 'vriendin' Chili xx