Voor Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Chili,

Helaas zie ik dat je nog steeds op het zwanger worden forum zit.
Balen hoor.
Ik had goede hoop je ergens anders te treffen.
Ik ben je nog niet vergeten hoor en duim nog steeds voor je.
Met mij gaat alles erg goed, het groeit en bloeit hier hoor.
Nou veel liefs en misschien tot gauw?

XXX Crienie

Lieve Chili,

ik las net je oproepje op het mei moeders forum.
Wat lief dat je aan me dacht/denkt.
Ik heb jou ook nog steeds vaak in mijn gedachten, maar ik had zo'n slechte verbinding met het forum steeds dat ik er moedeloos van werd.
Ook had ik al een keer mijn prive e-mail adres gegeven zodat je me kon mailen, mocht je er behoefte aan hebben.
Nu na weken dacht ik; kom laat ik het weer eens proberen en het lukt!!!
Ik wacht je reactie op dit berichtje even af en beloof je dat ik er weer vaker zal zijn.
Misschien kan ik je zelfs een 3-d foto van de kleine doorsturen?

Heeeel veel liefs,
XXXCrienie en crienie-mini
26wkn en 3 dgn.

Hoiiiiiiiiii lieve Crienie!!! en crienie mini!!

Wat ontzettend leuk om eindelijk weer iets van je te horen/lezen ik ben er echt blij om weet je dat ik zag ineens je bericht en je naam en ikke: heeeeeeeee dat is Crienie vind het zo leuk om weer te lezen hoe het met je gaat heb je echt gemist en heb het vaak over je gehad ja echt!

Ik heb in november een berichtje van je gezien maar toen ik het wilde openen stond er niks!! heel vreemd en heb me al die maanden afgevraagd wat er nou met je was, was zelfs bang dat je een rot bericht had (miskraam ofzo) en dat je daarna niet meer hier wilde komen en dat dus in dat berichtje had gezet, maar ik lees dat het gelukkig heeel goed met je/jullie gaat superrrrrr nieuws!!!

Heb toen op 3 december al een bericht op het meiforum geplaatst maar toen niks van gehoord en pas geleden dacht ik ik ga het gewoon nog eens proberen Crienie kan toch niet van de aardbodem verdwenen zijn we hadden echt zo leuk contact! En ja hoor je bent er weer!

Heb je gelezen dat Inge pas zwanger is geworden leuk he???

Ik heb wel veel te vertellen hoor of heb je al wat terug gelezen??

Ik wacht nu dus weer op mijn noddag dat is as woensdag 9 febr, heb vandaag veel steken en krampjes maar weet niet precies wat dit betekend? misschien dat de ongi er toch weer aankomt?

Als het nu niks is moet ik binnen 12 dagen een HSG onderzoek laten doen in het ziekenhuis,dan gaan ze met een vloeistof mijn eileiders schoon spuiten (door de gyn, een vrouwelijke) want daar ben ik ondertussen al 2 x geweest.

Dat schijnt wel pijnlijk te zijn maar wel goed te helpen dus...

Ik heb je e-mail adres niet en aan de ene kant vind ik dat best spannend om dat te doen omdat je dan ineens niet meer zo anoniem bent maar we zien wel ik ben al blij dat je hier weer bent en dat je schrijft dat je weer vaker hier zult zijn dus dat is al prettig om te lezen!

Hoe is het verder met je en de kinderen? en hoe is het op je werk weet je al meer over je contract?
Weet je al wat het is, is het inderdaad een jongen zoals je vriend zei?

Ik wacht op je antwoorden en 'wijze' raad! liefs; Chili xx

Grappig he?
Toch zo aan elkaar denken ondanks dat we elkaar niet echt kennen.
Ik hoop dat je succes hebt en je wens bewaarheid wordt, zoals de mijn dat werd....
En ja! het is een jongetje en we hebben hem heel tevreden zien duimen op een 3d echo.
Die raad ik iedereen echt aan hoor!
Je neemt een kijkje in je buik, alsof je een raampje doorkijkt.
Zo schattig om te zien en alles zag er prima uit, het wordt een flinke boy dus.

Met de kinderen gaat het erg goed.
Vooral mn zoontje is erg betrokken en verwend me o.a. door mijn schoenveters voor me te strikken en mn buikje te aaien.

Wat het werk berteft zit ik in een dip.
Ik heb net deze week te horen gekregen dat de "grote" baas mijn contract niet wil verlengen, ondanks hevige protesten van mijn directe chef en p.z. en mijn colega's.
Omdat ik er dus 4 mndn. tussenuit ben met verlof.....
Ze proberen nog van alles voor me te doen en geven de moed nog niet op, maar ben er best depri van.
Maar goed, alles heeft een reden en deze zal mij ook wel weer duidelijk worden.

Hoe ga jij verder?
Geniet je nog steeds van je tuin?
Met dit weer komt er al zeker wat moois naar boven?
En nee, ik heb verder niets terug gelezen, ik ben meteen na het zien van je berichtje (waar ik wel naar gezocht heb)gaan reageren, dus licht me maar in over de interessante details hahha en leuk voor Inge hoor, wanneer is ze uitgerekend?

Ik hoor/lees het wel,
Liefs, "je vriendin" Crienie xxx

Ik kam helaas het bericht niet lezen? ik zie dat er 3 berichten moeten zijn maar ik zie er maar eentje als ik het bericht open heel vreemd!

Crienie als jij het bent die weer een berichtje hebt getypt zou je dit dan nog eens willen doen maar dan gewoon op het forum, dus als topic en niet hieronder dan kan ik het toch lezen!!!

bedankt hoop dat jij dit wel kunt lezen raar he????

groetjes Chili xxxx

Lieve Crienie,

Was wat te voorbarig na tig keer vernieuwen en doen is het me toch gelukt, was zo nieuwsgierig wat je schreef om het bericht te kunnen lezen dus het is me gelukt!

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je kindje gaaf een jongen...... wat super voor jullie!! klopt het toch die chinesevoorspelling! lief dat je kinderen zo meeleven alleen rot voor je dat het op het werk wat minder gaat maar ja het is nog niet voorbij zo te lezen wie weet wat er nog van komt en zoals je zegt alles heeft een reden dus wie weet....

Inge is in september uitgeteld en alles gaat goed ik heb haar nu al een week niet meer 'gesproken' maar ik weet dat ze afentoe nog hier mee leest en soms typt maar ze is te vinden op het septemberforum!

Wat fijn om te lezen dat jij ook aan mij denkt en ik beschouw jou ook als vriendin apart he?!

Mijn man en ik zijn in november naar de ha geweest en mijn man zijn zaad is later gecontroleerd en dit bleek goed tot zelfs heel goed te zijn dus dat was alweer een geruststelling,waren wel spannend die 5 dagen wachten op die uitslag hoor!

Daarna heb ik in nov een afspraak gemaakt met de gyn maar kon pas 4 weken later begin, januari terecht.

We zijn met zijn 2e geweest en de gyn, een vrouwelijke was heel aardig en behulpzaam en ze heeft zeg maar een 'stappenplan' gemaakt net zolang totdat alles is uitgesloten waar het aan zou kunnen liggen dus eerst het zaad ze wist dat mijn cyclus goed was en toen moest ik mijn bloed na laten kijken dat op hormonen getest werd 2 weken geleden hebben we een samenlevingstest gehad moesten de avond ervoor vrijen en de ochtend erna werd er een inwendige echo gemaakt ( en meteen een uitstrijkje voor het baarmoederhalskankeronderzoek) en op de echo zag je dus mijn ei dat groot werd en de gyn was heeeeeel tevreden over de kleur van het slijm over het eitje en over hoe alles er uitzag, ze had wat slijm weggehaald om te kijken of de zaadjes er waren en hoe deze dus reageren op mijn slijm de samenlevingstest dus, dat moment was best spannend want als het niet goed is zie je door de microscoop dat de zaadjes niet bewegen en dat we dus niet goed klikken,MAARRRR ze zag dat alles super goed bewoog en we mochten ook alle 2 kijken dat was zo grappig van die soort kwakbolvisjes die rond zwemmen met van die bewegende staartjes en de gyn zei nou dat ziet er echt keurig uit hoor!! prima!

'Normaal zie je als je dat stukje onder de microscoop ziet 2 tot 3 zaadjes rond dabberen nu zag ze er wel 100!!!!!!! ze zei dat zijn er echt enormmmmm veeeeel dus dat is allemaal heeeeel goed nieuws!

Dus daar 'ligt'het in principe niet aan ze zei dat al deze dingen prima zijn.

Ik heb woe dus mijn nod maar ik heb al weer een opgezette buik, en wat steekjes dus denk dat het niet raak is?!

De volgende stap is een HSG onderzoek dus als ik woe ongi word dan moet ik binnen een dag of 11 dit onderzoek doen dat doet de gyn maar wel op de rontgenafdeling, ze gaat dan mijn eierstokken schoonspuiten iets dat best wel pijnlijk moet aanvoelen maar dan ben je daarna wel super gevoelig om zwanger te worden dus moet ik daar maar aandenken, maar zie er eerlijk gezegd wel erg tegenop wat soort pijn zal het zijn? en ik heb hier al gehoord dat dat niet prettig is en dat zei de gyn zelf ook! ieeeeee!!

Ze spuiten dan een vloeistof in met een spuitje en dan maken ze dus die eierstokken schoon! ken je het ?

Daarna moet ik een half jaar afwachten of dat ik zo zwanger wordt, pas na dat half jaar gaan we weer verder kijken en doen, spannend allemaal he????

Maar ik ben dus wel erg blij dat het zaad goed is de cyclus en mijn eisprong er goed uitziet, hoop dat ik as dinsdag mijn laatste bloeduitslag binnen is want dat eerste met die hormonen was goed nu nog de uitslag van het baarmoederhalskankeronderzoek het uitstrijkje dus en of die eisprong er ook echt is geweest die de gyn dus zag op de echo.

Dat kan ze zien door het pogesteron gehalte, snap je? dus ze zag dat ei dat zag er goed uit maar nu door die uitslag weten we ook zeker ! dat het er echt is geweest die eisprong dus echt spannend.

Deze week wordt dus een spannende week en als het woe niet goed is dus dat ik ongi wordt dan dus dat rot hsg onderzoek.

Nou Crienie een heeeeel verhaal wat vind je ervan??

Heel veel succes en een knuf aan mini crienie!x

liefs van ook jouw 'vriendin' Chili xx

Terug
Bovenaan