Voor Chili

Hoi Lieve Chili,

Weet je?
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik las dat jullie zo goed bij elkaar "matchen" en dat de gyn zo enthousiast was tot nu toe.
Soms klopt alles, alleen is de tijd nog niet rijp geweest voor het Grote wonder.
Van dit soort dingen groei je toch en ook samen wordt je basis alleen maar sterker, door elkaar hierin te steunen.
Hoe moeilijk het ook is.
Ik heb goede moed voor jullie en gun het jullie echt van harte.
Het eisprong verhaal en over de hormonen is ook goed te volgen.
Je legt het duidelijk uit.
Wat berteft het uitstrijkje, daar kan ik weer wel over meepraten.
Die ellende heb ik zelf meegemaakt na de geboorte van mijn zoontje.
Mijn pap was niet goed en ze hapten het weefsel weg, dan zou het goed komen, maar ik bleek bij die 2 procent te horen waarbij het toch terugkwam en erger.
Toen is het weefsel er met een soort laser, laagje voor laagje eruit gesneden.
Nu zoveel tijd later ben ik nog steeds gezond en zoals je weet ook zwanger.
Ik vertel je dit, om je te laten weten, dat mocht je uitstrijkje ooit eens wat minder goed blijken, je niet de hoop moet opgeven hoor.

Nou ik ben zeer benieuwd naar deze week en wat het voor je gaat worden.
Ik hou je berichtjes in de gaten en duim voor je dat alles goed gaat.

Liefs,
Crienie xxx en een duimpje omhoog van Crienie-mini.

Hoi lieve Crienie, en Crienie mini.

Ik moest echt lachen toen ik je laatste zin las duimpje omhoog van Crienie mini zoooooooooo lief echt ik vind het zo geweldig dat je zo meeleeft en ,zag, het al helemaal voor me dat je kindje zijn duimpje zo omhoog deed hahahah echt grappig.

Fijn om te lezen dat ik het goed heb uitgelegd en ik inderdaad dat uitstrijkje ben blij om te lezen dat er veel mogelijk is, een jaar wat geleden, als je dertig word dan moet je daar dus meebeginnen en dat is een prima iets natuurlijk en toen bleek dat het niet goed was maar in die tijd had ik veel zenuwen ivm een bruiloft en ik had echt het idee dat het daar mee te maken had maar de huisarts zei dat dit niets met elkaar te maken had maar ik dacht zelf van wel, na een half jaar moest ik opnieuw voor een uitstrijkje komen en dat bleek inderdaad weer goed te zijn maar ik was echt erg geschrokken toen ik de eerste keer het bericht kreeg dat het niet goed was, gelukkig wist mijn moeder mij gerust te stellen en ze vertelde dat er ook vriendinnen van haar dit hadden meegemaakt en dat het niet meteen dodelijk is ofzo want dat dacht ik.

Ik weet dat het voor sommige vrouwen echt niet goed kan aflopen en je denkt dat het jou niet overkomt maar gelukkig bij mij was het dus na een half jaar goed !! en een jaar later moest ik toen nog een keer komen en ook toen was het gelukkig weer goed. Deze keer moest ik dus omdat het weer 5 jaar geleden is, dit jaar en omdat ik toevallig een brief voor dit onderzoek kreeg dat het moest gebeuren en ik dus ook naar de gyn moest heb ik het mooi kunnen combineren en hoef ik het nu niet bij mijn huisarts te doen, dus dat was weer fijn.

Fijn dat je er weer bent Crienie, en ik hou je zeker op de hoogte ik zal morgen bellen voor de bloeduitslag en morgen is ook mijn nod!!ben bang dat het niks is want ik voel niks anders dan normaal en mijn buik is opgezet dus dat heb ik normaal ook dus ik ben bang dat ik zo'n rot HSG onderzoek moet hebben deze week want dat moet binnen 12 dagen, dus inderdaad spannend!! ik zal je morgen avond meer laten weten oke?

liefs van Chili en een knuffel voor Crienie mini xxx

Terug
Bovenaan