Voor Chili

A

Anoniem

Guest
He Chili

Sleutels van jullie nieuwe huis??!!! Waar hebben jullie een huis gekocht?
Nou dan nu lekker verstand op nul en lekker in het huis klussen ;-)

He meid ik vind het nu tijd voor je worden dat je een babietje in je buik krijgt dus een nieuwe start in jullie nieuwe huis met jullie nieuwe babietje.
Het is jullie gegunt en ik zal extra hard voor je duimen 7 april!
Je laat het me wel zo snel mogelijk weten he!?

Liefs,
inge

he lieve Inge,

Het is al erg laat maar ja zo'n verhuizing dat kost een hoop tijd maar ja dan heb je over een paar weken wel wat moois ervoor terug!

Het is in de zelfde buurt waar ik nu woon in Brabant dus lekker vertrouwd en het is daar heel fijn wonen dus we wilde de buurt ook niet uit en nu hebben we dan ook dit huis naar alle tevredenheid gevonden vrijstaand en een garage ja ja lekker hoor!!

Wij hopen ook zo dat het nu raak mag zijn ik heb dus in febr mijn eileiders laten schoonspuiten en daarna heb je dus extra veel kans om zwanger te raken en dat na 15 maanden dus nu zou wel een mooi moment zijn inderdaad dan kunnen we ook aan de mensen om ons heen meteen het nwe kamertje in het huis aanwijzen als zijnde BABYKAMER lijkt ons zo leuk!!!

Ik laat het je de zelfde dag nog weten of dat de devils zijn gekomen of dat er nog niks is oke?! dan ben je helemaal op de hoogte!

spannend allemaal weer he en het is nu alweer 'bijna '7 april het aftellen is weer begonnen soms denk ik zou het nu raak zijn en een dag later denk ik nee het wordt weer niks deze maand maar ik weet het echt niet dus afwachten maar weer!!

Hoe is het nu met je?

succes en ik lees het morgen wel ik ga nu echt pitten anders ben ik morgen niks waard haha tot morgen!

liefs: Chili xx

he Inge ben ik nog even, ik las het berichtje terug en ik zag dat ik 15 maanden schreef maar ik bedoel 15 rondes,  dat betekend nu een jaar bij mij, dan is het helemaal correct!!

welterusten groetjes Chili xx

Terug
Bovenaan