Voor Chili

A

Anoniem

Guest
He meid,
Ik heb gisteren de hele dag voor je geduimd.
Nog niets van je gehoord is dat positief!!!!!!!!!!!
Hoop heel gauw heeel positief nieuws van je te horen.
Liefs
Inge

he lieve Ingee,

Lief dat je aan me dacht en ik had gisteravond al een stukje terug getypt wil ik het gaan verzenden zegt ie ineens kan de server niet vinden en was het hele verhaal weg shit maar ik weer ingelogd en gebeurd daarna weer hetzelfde het was toen al laat  dus je begrijpt dat ik het toen niet nogeens ging proberen dus vandaar dat ik er niet was!

Er is nog niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is zo spannend heb   wel pijn in mijn rug en buik en omdat ik de laatste keer op deag 29 pas in de ochtend mijn ongi kreeg heb ik daar ook rekening meegehouden maar ik kan nu voor het eerst in 15 rondes een jaar dus zeggen ik ben 2 dagen overtijd!!!!!

ieeeeeeeeeee ik heb wel een test gedaan vanmorgen om kwart over 5!!! waren we wakker en helaas was deze negatief ........ dus dat was wel raar je hebt niks maar er is ook geen verklaring spannend allemaal he???? heb jij of iemand anders die dit leest wel eens gehad??? of gelezen ik denk dat ik pas volgende week weer eens ga testen maar het is nu ''gewoon afwachten dus ....................

ik moet nu weg maar ik dacht ff snel dit vast typen ik kom hier vanavond laat nog even kijken oke?!

liefs en bedankt voor je mee duimen xxxChili xx

Hi Chili...Wat spannend maak je het zeg!!
Af en toe kom k hier s kijken hoe t er allemaal voor staat, maar k zag jou naam wat minder vaak voor komen...
Ik zal voor je duimen en zal de komende dagen hier de boel s in de gaten houden..ik ben razend benieuwd hoe dit gaat aflopen!!!
Toi toi toi!

Hoi Chili,

overtijd is altijd zo spannend zeker als je al wat langer bezig bent.

Wij vonden het de eerste twee keer al zo spannend zeker als je nog niet weet hoe je cyclus is.( volgens de boekjes 28 dagen)
de eerste keer zat ik op33 dagen en testen natuurlijk
de tweede keer op dag 35 testen natuurlijk want overtijd negatief en ongi op dag 44

ik denk dat mijn lichaam nog moet wennen aan een leven zonder pil

maar ik duim natuurlijk voor jou
laat iets weten he !!!

groetjes

Terug
Bovenaan