voor Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili,

Wat leuk dat je de naam Yara zo mooi vindt, maar dit is niet mijn echte naam hoor. Ik heb eigenlijk een andere naam. Ik  wil graag anoniem blijven (ben veel te bang dat mensen mij herkennen) en ik vond Yara ook zo'n mooie naam, dus ben ik onder deze naam het forum op gegaan.
Toen ik mezelf ging inloggen had ik die dag van een collega gehoord dat zij tante was geworden van Yara. Ik vond het echt een geweldige naam, vandaar dat ik hem had uitgekozen voor het forum. Ik wist namelijk zo snel geen andere naam te verzinnen.
Ik kan je dus helaas niet verder helpen. Heb je al op internet gekeken bij jongens/meisjes namen of in namen boekjes?

Yara

ow ja, ik ben 28 jaar jaar, ben al 9 mnd bezig (ronde 7) voor ons 1ste kindje

groetjes Yara

hai Yara,

Leuk dat je zo snel reageert en ik zal inderdaad eens op internet kijken of ik iets kan vinden wat vertelde die persoon dan tegen jou toen ze vertelde dat het kindje Yara zou gaan heten weet zij daar niks meer over te vertellen???

alvast bedankt! ook ik ga voor mijn eerste kindje en heb na ruim een jaar bezig te zijn geweest op 19 april een miskraam met bijna 6 weken gehad dus dat was geen prettige tijd nu gaat weer goed met me en ben nu weer aan het wachten op mijn nod van 14 juni wie weet!!

succes hoor liefs; Chili x

Hoi Hoi,

Ik denk dat mijn collega ook niet veel meer kan vertellen  over de naam. Vind  het ook moeilijk om hierover door te vragen, iedereen denkt dan meteen dat ik bezig ben voor een kindje. Ik krijg op mijn werk al te vaak opmerkingen in de trand van "ben je al zwanger?". Ben vorig jaar mei getrouwd en dan denkt iedereen meteen dat je gelijk aan kinderen wil beginnen.Terwijl wij er toen nog helemaal niet aan toe waren. In sept.  hadden we besloten dat ik met de pil zou stoppen  met de gedachte van komt het dan is het goed, duurt het wat langer is het ook goed. Maar naarmate de tijd verstreek kregen wij allebei de kriebels en willen we het nu heel erg graag en kan het ons niet snel genoeg gebeuren. Maar ja, je kan de natuur geen duwtje geven he.
Waarschijnlijk (weet het niet zeker, was laatst 4,5 week overtijd) is mijn NOD ook ergens in de buurt van 14 juni.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Nou meid, jij heel veel succes en hopen dat het voor ons allebei raak is deze maand, dan kunnen wij ook mee naar het februari forum (als deze er dan al is HAHA)

Yara

Terug
Bovenaan