Voor Chilli

He hoi

Ik heb net een berichtje van je zitten lezen en ook op gereageert, maar ik dacht ik zet het ook hier nog even op want ik weet niet of je nog terug gaat naar dat stukje.
Ik weet niet wanneer ik iets weet ik vind het allemaal een beetje eng ik twijfel of ik wacht tot mijn volgende ongi of dat ik eerder een test zal gaan doen. Wat zou jij doe?

Groetjes Bi
 
Hoi Bi,

ja dat is best lastig, ik zei zelf altijd van och, ik wacht wel tot de volgende ongi maar toen het zover was en ik dacht dat het raak was heb ik ook zo'n test gedaan je bent dan te nieuwsgierig om nog langer te kunnen wachten.
Dus als je nog een test hebt liggen.... dan weet ik al wat ik zou doen!

Succes met je keuze en hoor het nog wel van je?!

Groetjes:Chili
 
Hoi Chili

Ik heb er geen een liggen ,maar die zis zo gekocht. Ik denk dat ik het van het weekend misschien ga doen.
Moet je een test doen moet met je eerste urine of maakt dat niet uit?
Je hoort er nog wel van.

Groetjes Bi
 
Hoi Bi,

In principe maakt het tegenwoordig niet meer uit of dat je de test 's-morgens doet of in de middag of avond, wel las ik vorige keer ergens dat er iets meer hCG (= zwangerschapshormoon) in de ochtendurine zit dus ik zou het in de ochtend doen als het jou niks uitmaakt.

Zou nog wel een keer de bijsluiter lezen want ik heb vorige keer de predictortest gebruikt en misschien dat het verschilt per test.

Oja er staat bij mij in de bijsluiter dat :eek:verdadige vochtinname het zwangerschapshormoon kan verdunnen en het testresultaat beinvloed, dus als je het in de ochtend doet, die test dan heb je heel de nacht geslapen en niks gedronken dus zit je altijd goed, ja toch!

Nou heel veel succes als je de test doet en wel laten weten he? hopelijk is het allemaal positief voor je!

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan