voor chilli

Hoi chilli.
Leuk dat je een berichtje terug schreef. Ik zit pas op dit forum, dus dan is dit extra leuk natuurlijk.
Even terug op je vraagjes. Met vreemde buikpijn is weg, dus of dit innestelingspijn is geweest? Ik ga er maar niet meer van uit.. Mijn NOD dag is 4 aug. dus nog een paar spannende dagen tegaan.
Sinds de laatste keer (5dagen overtijd) reken ik eigenlijk nergens meer op. De negatieve zwangerschapstest viel zo ontzettend tegen...
We zullen wel zien.
Wanneer is jou NOD dag?
Heel veel succes in ieder geval. Misschien is de 6e maand wel een goeie maand voor ons!!!!
groetjes.

Hoi Oby,

Leuk is dat he als er iemand iets terug schrijft ben altijd blij als ik een reactie zie staan!
Ik ben vanaf april hier op het forum en ik weet nog dat ik het de eerste keren best vreemd/eng vond om ergens op te reageren of iets te vragen, maar na een aantal keren is het vertrouwd
(en niemand ziet je hi hi) dus nu typ ik regelmatig iets. Wel zijn er een aantal dames waar mee ik vaak mail op vakantie en ik merk dat ik nu iets minder terug typ dan eerst, maar over een week of 2 zijn we allemaal weer zo goed als terug en ben ik zeer benieuwd of dat ze zwanger zijn!

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik heb 10 augustus mijn nod dus iets later dan de 4 e van jouw hoop dat we alle 2 zwanger zijn deze maand lijkt me zo fijn, ik zou dan uitgeteld zijn op mijn vadersverjaardag en aangezien ik weet dat hij heeel graag opa wil worden lijkt het mij leuk om dit tegen hem te kunnen vertellen!

Ik ben zelf nooit eerder overtijd geweest maar snap wel dat dat extra spannend is, wel heb ik een maand of 3 terug een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief, en ik weet dus wel hoe dat voelt... echt een teleurstelling om dat te moeten meemaken dus ik test niet meer eerder dan mijn nod dag en wacht dus op mijn ongi en aangezien ik dus altijd netjes optijd ben weet ik wel meteen op die dag waar ik aan toe ben.

Ik heb zelf nog wel last van die rare soort ongi achtige buikpijn, het is niet de hele dag maar ik werd er vanochtend wel wakker van had jij dit ook??

Dit is nu de derde dag dat ik af en toe die buikpijn heb, hoelang heb jij hier last van gehad?

Hoor/lees het graag van je de antwoorden,

Groetjes en tot mails!!

Succes met wachten, hoop het inderdaad dat het een goede maand voor ons is!!

Chili

Terug
Bovenaan