voor chily

hallo,leuk van je berichtje.
spannend he nog 2 dagen?en voel je al iets?teken van ongesteldheid?al is dat niet te hopen.
mijn temp was vanmorgen ook nog steeds hoog 37.2 dus er is nog hoop,verder had ik vanmorgen wel weer wat bruin bloed bij het afvegen dus dat zou wel een teken zijn dat ik ongesteld wordt.
zakt je temp eigenlijk pas als je echt ongesteld bent?
hoe lang ben jij al bezig?
heb je ervaring met zn test die kan aangeven wanneer je eisprong is?kun je dat thuis zelf doen of moet je naar huisarts?en kan het de hele cyclus of op bepaalde dagen?
de vragen hier boven zijn natuurlijk ook voor de andere lezers bedoelt.
chily veel succes een laat je me nog wat horen?en de andere ook veel succes met alles.
gr mutske
 
Hoi Mutske,

Inderdaad super spannend zucht....
weet alleen van vorige keren dit is onze 4e ronde dat het nog niets zegt al deze symptomen want ik ben al vaker voor de gek gehouden door mijn eigen body.

Ben in december gestopt en heb 3 maanden gewacht zodat ik wat meer zicht had op mijn cyclus en de pil uit mijn lichaam zou zijn.
Ik heb nu nog steeds een hoge temperatuur nog boven de 37 en ik ben ook niet zo thuis in het tempen maar ik heb ergens opgeschreven dat:
eenmaal eisprong dan stijgt de temperatuur met 0,3graad, na ongeveer 14 dagen daalt de temperatuur en wordt je weer ongesteld. Blijft de temperatuur HOGER dan misschien... zwanger.

Dus ik weet het niet zeker heb dus wel wat last van misselijkheid en pijnlijke borsten maar ja dat had ik vorige maand ook en toen ik kreeg ik gewoon mijn ongi.

Zaterdag en zondag wel wat steekjes gehad in mijn buik en gisteren wat rugpijn terwijl ik dit normaal gesproken altijd pas na mijn ongi krijg... kan ook komen van de vele uren achter dit forum hahahah!!!

Echt ik weet het niet hoop van wel natuurlijk maar als ik realistisch ben dan zou het ook "niet" zo kunnen zijn, ( wil niet realistisch zijn hihi)

Hou je op de hoogte jij nog nieuws??!!!

groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan