voor chislaine

A

Anoniem

Guest
he had jij niet ergens geschreven dat je niet zoveel zou schrijven hier, in ieder geval meer wou meelezen dan schrijven en daarom niet op  het nieuwe forum wou? Je schrijft de laatste dagen toch best veel. Wel gezellig hoor!

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe jij het nou aanpakt met het eten van die kleine van jou. Je hebt eerder wel eens topics geplaatste over dat ze geen groente en fruit wou eten en sowieso geen grote eter is. hoe gaat het nu? Bij ons is eten een wisselend succes, maar hij lijkt de laatste tijd steeds minder geinteresseerd in eten.

hoi

Klopt heb vakantie dus wat meer energie (zwanger zijn staat bij mij gelijk aan hondsmoe zijn) en tijd.

Indy gaat nu beter met eten. Het wonder middel hier was haar in de kinderstoel zetten naast Luna en die eten geven en Indy dan steeds een hapje aanbieden. Op een gegeven moment begon ze ineens te eten, ze trekt nog wel standaard bij elke eerste hap  van een maaltijd een vies gezicht ook al heeft het eten alleen haar lippen maar aangeraakt haha.
Ze eet nog niets met stukjes dus echt van dat hele fijne gepureerde uit potjes, vers wil ze niet maar goed ben allang blij dat ze eet. Sinds 1,5 week eet ze kleine stukjes brood en dat gaat steeds beter, zolang er maak chocopasta of appelstroop op zit een zoetekauwtje dus.

Krijgt je kindje misschien tandjes? Als Luna tandjes kreeg dan wou ze niet eten, melk drinken prima maar geen vast voedsel.

groetjes Chislaine

kan me voorstellen dat je moe bent, ik was met name de eerste en de laatste 3 maanden ook zooo moe. Maar jij hebt nu ook nog eens 2 kleintjes erbij. Extra pittig dus.

Wat goed dat ze eet als ze naast haar grote zus zit. En brood is een flinke stap in de richting van het minder gladde eten.
Misschien moet ik zelf eens wat vaker met hem  mee eten. Ik had me voorgenomen om meestal samen te eten, maar in de praktijk gebuert dat lang niet  altijd. Last vna de tandjes zou goed kunnen, hij krijgt aan de lopende band wel ergens een tandje, er zijn er nu al 8 door. Gelukkig gaat de melk er meestal wel goed in, weet ik in ieder geval dat hij genoeg binnen krijgt.

Terug
Bovenaan