Voor Cindy en voorstellen

Beste Cindy en alle andere die op deze lijst zitten.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Caroline 39 jaar oud en moeder van 2 zoontjes van 5,5 en bijna 4 jaar oud.
Ik wil heel graag een 3e en de discussie is eindelijk rond na 2 jaar heen en weer gepraat.
In november was ik zwanger. Eind januari bleek het fout te zijn. Ik ben toen 2x gecurreteerd. Momenteel zijn we weer druk bezig. Ik voel me klokje tikken dus ik hoop dat het niet te lang duurt.
Momenteel zijn we druk bezig met een grote verbouwing (dus plek zat straks) en heb ik met grote regelmaat helaas geen toegang tot internet omdat de verbinding het dan niet doet.
Cindy,
hoe is het nu met jou? Hoe is het met je voorgevoel en wanneer gaat jouw man naar Irak.
Ik hoop voor je dat je voor zijn vertrek zwanger zult zijn en ik doe graag met je mee. Ik weet het over 1,5 week weer.
Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Met mij gaat het goed.
Sorry dat ik nu pas reageer, maar ben een paar dagen ziek geweest.

Ik heb wel een voorgevoel, maar durf er niet aan toe te geven om eerlijk te zijn.

Mijn man vertrekt 10 juli naar Irak toe en komt rond 22 november ergens weer terug.
Nou ik hoop ook stiekm voor die tijd zwanger te zijn.
Voordat hij vertrekt kan het nog 2 datums of ik moet nu al zwanger zijn en is het niet nodig.

Rond wanneer is dat dat jij het weet.
Ik ga voor je duimen.
Mijn nod is is op 23 juni, dus voor mij is het ook even afwachten geblazen, maar ik verwacht van niet.
Lekker dubbel gevoel eigenlijk.
Maar hoe gaat het met jou nu.

Liefsss
Cindy

Hoi Cindy,
Mijn nod is ongeveer 20 juni.
we zitten dus ongeveer gelijk.
Nu hard duimen voor elkaar. Als het nu niet is heb je nog 1 ronde voor je man weggaat toch? Ik hoop niet dat je deze nodig zult hebben.
Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Jah inderdaad zitten we kort bij elkaar.
3 daagjes verschil.
Jah we gaan zekers hard duimen voor elkaar.
Hebt jij al last van kwaaltjes?
Er zijn 2 dagen dat het nog kan dan.
We zien wel.
Ik heb nu wel soms het gevoel dat ik weer zwanger ben.
Zoals nu heb ik het gevoel dat ik ongi wordt of dat het weer een miskraam is.
Ik haal me vanalles in me hoefd erg is dat hé.

Ik wens je een fijne week toe.
Ik moet zo naar de tandarts báh en ik ben bang.

Liefsss
Cindy

Terug
Bovenaan