Voor Cindy (suiker)

A

Anoniem

Guest
Hallo Cindy,

Nou vandaag weer naar verloskundige geweest.
Ben daar niet met een fijn gevoel vandaan gekomen.
Ze geven me gewoon geen duidelijkheid over die suiker.

Nou moet ik naar een dietiste, en weer prikken, en pas over een maand weer naar de verloskundige.
En dan gaan ze kijken of ze me door moeten sturen!!
En ondertussen ben ik dan al 5 maanden in verwachting.

Maar omdat ik al niet blij was met die verloskundige, ik heb elke  keer een ander, en ze zeggen elke keer iets anders, heb ik voor morgen een afspraak bij een andere verloskundige.

In Almere kan je eigenlijk niet kiezen, alles zit in een gezondheids centrum, en je moet naar het gezondheids centrum bij jou in de buurt.
Nou heb ik mazzel, is er begin maart een verloskundige praktijk geopend, dus vanmorgen gelijk gebeld, en kan morgen al komen!!

Dus wacht maar af, en hoop dat die me niet elk bezoek ongerust maken!!

Morgen meer!!

Groetjes Esther  

Hoi Esther,

jeetje wat makkelijk doen ze er over joh!Ik hoop dat deze vk je meer zekerheid kan geven.Heb je toch recht op?Al die testen,prikjes en gesprekken met bv de dietiste kosten je toch mooi een hoop tijd en gedoe.En als ej nou weet waarvoor werkt het toch anders.
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest ,ik heb een blaasontsteking en ze zagen ook weer suiker bij mij in mijn urine.Dus ik heb gisteren bij mijn moder een prikje laten doen 2 uur na mijn lunch en die was ook weer verhoogd.7.9 was ie.
Ik heb meteen naar het spreekuur van de vkpraktijk hier gebeld en nu moest ik toch straks op controle maar ik dacht dan weten ze wat.Nou moest ik ook gewoon komen en dan morgen weer een dagcurve.Bleh.
Nou voel ik me al niet super door die blaasontsteking en ik word steeds minder mobiel nu door de laatste loodjes en mijn bekken .Die uitslag van gisteren is bij de gyn in principe genoeg hoor.Maar ja dat protocol pfffff.Terwijl ik al 2maanden bij de gyn heb gelopen ervoor.Die hadden ook gezegd dat ik nog een keer terug moest komen maar de vk vond blijkbaar van niet.
Ook ik snap er soms niks van hoor,het is zo wisselend hoe ze doen en dan nu nog?Ik mag in principe vanaf vrijdag gewoon bevallen dan ben ik 37 weken immers.Ik word er zo moe van.
Nou ik duim voor je dat deze vk beter is en zij je alle duidelijkheid kan geven.zet hem op!

leuk trouwens dat je me nog op de hoogte houdt!Dank je!

doeidoei
cindy

Terug
Bovenaan