A
Anoniem
Guest
Hallo Cindy,
Nou vandaag weer naar verloskundige geweest.
Ben daar niet met een fijn gevoel vandaan gekomen.
Ze geven me gewoon geen duidelijkheid over die suiker.
Nou moet ik naar een dietiste, en weer prikken, en pas over een maand weer naar de verloskundige.
En dan gaan ze kijken of ze me door moeten sturen!!
En ondertussen ben ik dan al 5 maanden in verwachting.
Maar omdat ik al niet blij was met die verloskundige, ik heb elke keer een ander, en ze zeggen elke keer iets anders, heb ik voor morgen een afspraak bij een andere verloskundige.
In Almere kan je eigenlijk niet kiezen, alles zit in een gezondheids centrum, en je moet naar het gezondheids centrum bij jou in de buurt.
Nou heb ik mazzel, is er begin maart een verloskundige praktijk geopend, dus vanmorgen gelijk gebeld, en kan morgen al komen!!
Dus wacht maar af, en hoop dat die me niet elk bezoek ongerust maken!!
Morgen meer!!
Groetjes Esther
Nou vandaag weer naar verloskundige geweest.
Ben daar niet met een fijn gevoel vandaan gekomen.
Ze geven me gewoon geen duidelijkheid over die suiker.
Nou moet ik naar een dietiste, en weer prikken, en pas over een maand weer naar de verloskundige.
En dan gaan ze kijken of ze me door moeten sturen!!
En ondertussen ben ik dan al 5 maanden in verwachting.
Maar omdat ik al niet blij was met die verloskundige, ik heb elke keer een ander, en ze zeggen elke keer iets anders, heb ik voor morgen een afspraak bij een andere verloskundige.
In Almere kan je eigenlijk niet kiezen, alles zit in een gezondheids centrum, en je moet naar het gezondheids centrum bij jou in de buurt.
Nou heb ik mazzel, is er begin maart een verloskundige praktijk geopend, dus vanmorgen gelijk gebeld, en kan morgen al komen!!
Dus wacht maar af, en hoop dat die me niet elk bezoek ongerust maken!!
Morgen meer!!
Groetjes Esther