Voor Cindy

Hoi Cindy,

Hoe is het? Nog geen  te bekennen? Ik hoop het toch zo voor je he! Het wordt tijd dat er eens een keer iemand met IUI zwanger raakt, want sinds ik hier op het forum schrijf is dat nog niet gebeurd volgens mij....en dan moet ik er zelf nu vol vertrouwen aan beginnen????? Ik hoop dat er nog niks te bekennen is en dat je gewoon lekker hartstikke zwanger bent! Laat je het even horen?

Liefs, Anke

Hoi Cindy,
Ik zag op de lijst dat je gisteren je NOD had. Hoe is het, heb je er al een testje aan gewaagd? Ik blijf nog even doorduimen voor je hoor!!!!

Liefs, Judith

He meiden,

Lief dat jullie zo met me meeleven. Maar ik laat jullie net als mezelf nog even in spanning. Ik test altijd op de dag dat ik mag van het ziekenhuis, dat was dus gisteren. Maar ik wordt altijd twee dagen later ongesteld. Dus ik heb deze ronde besloten niet te testen, dus ik weet nog niets. Nog geen  duivels te bekennen gelukkig. Maar goed ik verwacht ze dus morgen en als het dan nog wegblijft ga ik zondag testen, dat is deze keer mijn "beleid".
Het kost me vandaag wel moeite hoor niet gauw even een testje te doen, maar ik wil het toch volhouden, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij. Ik temp ook iedere morgen en als het goed is kan ik daar ook aan zien of ik die dag ongesteld ga worden. Tot nu toe blijft de temp nog hoog, dus ik verwacht vandaag nog niks.
Nou meiden natuurlijk houd ik jullie op de hoogte, zo snel ik nieuws heb kunnen jullie me hier weer vinden en hopelijk natuurlijk met goed nieuws.

Liefs Cindy

Poeh Cindy,

Je houdt de spanning er flink in zeg! Ik vind het heel erg knap dat je het zelf zo lang kunt volhouden....ik had er allang een test tegenaan gegooid denk ik! Maar je hebt gelijk, als je zondag pas test en hij is dan positief, dan weer je tenminste zeker dat het raak is! En als je nu negatief test wil dat helemaal nog niks zeggen.... Moeilijk allemaal, maar ik denk aan je en leef met je mee! Laat je het wel weten als je meer duidelijkheid hebt?

Liefs, Anke

He Anke,

Nou meid helaas ik heb geen goed nieuws.
Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Mijn voorgevoel was dus goed. Net als altijd twee dagen te laat ongesteld. Dus tja maar weer slikken en weer doorgaan ben ik bang van.
Ik baal er stevig van maar het is nu eenmaal zo.
Heb nu erge buikkrampen en voel me erg zielig, dus ik ga maar lekker hangen op de bank vanavond en een beetje stom tv kijken. Moregn maar weer genieten van het mooie weer en hopen op betere tijden.
Bedankt voor je lieve steun en we spreken elkaar natuurlijk weer.

liefs van Cindy

Terug
Bovenaan